chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 28 日  星期一   雨天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

*耶穌...希望 Leo 可以升到原校啦 ...我唔想佢讀唔到書...希望佢順順利利過關啦...*

*耶穌...希望我聽日唔洗返大陸牙...得返自己一個係 hk 1日咁多牙...*

*耶穌...希望我身邊所有人返學都平平安安*

*耶穌...希望我可以堅強 d ..唔好成日做喊包...唔好逃避問題*

刊登時間:2006-08-28 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 28 日  星期一   雨天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

又發惡夢 ...太恐怖...精神麻麻...等緊 瑜瑜 電話... 最後都係我打俾佢 = =

食埋野...沖完涼...無啦啦自己係廳最隱蔽的地方...坐係地下...痴左線....

出門口...落雨....打俾 瑜瑜 ...叫我搵佢 = = 唔識路...行左好耐...咿...又行返轉頭既 ?!?!

最尾黎搵我 = = """ 瑜瑜 同 良 俾我吹脹 ....連搭車都唔識....無奈....

到左 mk ... 又唔識去 朗豪坊 ...傻左啦我..]]] 瑜瑜掛住影佢 d 相...

我同 良  企左係度...得果睇字....

返去屯門買書 ...撞到好多熟人...實質唔熟 ]]]..

好多人呵...排左好耐...又見到果個男仔啦....哈哈..佢仲叫我過去...同佢傾左陣計仔...

不過可惜 ...佢升唔到 原校...要去其他學校讀 ...以後都見佢唔到><""" 唉唉唉 ~~~

良 唔知係味男仔黎嫁 ... 咩都要 女仔出頭... 等左  好耐好耐好耐好耐...... 買得 1 本書...

搭緊車返屋企...老豆打黎...唔聽...再打黎...唔聽...又打..唔聽.... 瑜瑜服左我 >v<

因為我聽左佢實 吊7我...最尾一次聽左...第一句就鬧我 [[ 仆街 ]]

串左兩句就 cut 佢線 ...好撚激氣.. !!

返到門口,,,好大力 3門 ...啤左佢一下...返入房,,又好大力 3 門...擺度明唔据佢..!!!

之後又偷聽我講電話...好撚 9 囉...你個仆街..!!!

老母 又要逼人返大陸...唔返又唔撚得...有事只係識叫我...冇事又鬧 9我...次次都係咁..!!!

你地曬氣啦.....如果我會返大陸既話...我就唔會叫鍾穎詩啦..!!!平時又咁撚樣對待我...你地食屎啦 !!

 


 

刊登時間:2006-08-28 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

今朝好早醒左...成晚係咁打....驚驚 ...冇訓過.. !!!

玩左陣電腦...牙媽出左街 ... Oh  yeah.. !!

餓到 1 dim ...諗住買野食...陰差陽錯....冇買到 ...蠢蠢蠢 ... !!

約左 瑜瑜 屯市等 ... sor...又遲大到 >< """

行左陣...睇 手機 .... 瑜瑜 傻的 ....唔靚唔靚唔靚... !!!

再去 睇 袋 ...唔識路 ...打俾 寶瑜 ....係三樓....搵左陣...再問佢...係三樓..!!!

最後搵到  B G W 了...係二樓牙白痴.. !! 行左好多冤枉路..!!

呵呵呵 ""' 買左 LU... 但都好 ""拿利 "" 下...心痛 ~"~

瑜瑜  果個雖然細左 d... 品牌都唔錯...唔錯牙...唔錯既...真係唔錯..!!

 價錢 同我 果個有得比... !! haha.... 瑜瑜  衰衰...]]]  你最清楚..嬉嬉...

肚餓啦...去 大快活 食野... 好好味唷...跟住 買帽俾細佬 ...

見到 好多"" 屯天 ""人... 瑜瑜 唔準話俾人知見到邊個 ..!! 祕密 唷~~

搭車返屋企囉.... 傾左好多野 ...又講笑話 ...

p.s

今日大發現 ... 瑜瑜 是`大富翁.. !!!

大家同佢出街要帶好多 $$$ !!

佢 d 眼光好掂的唷...唔貴唔揀... !!

我係時候申請破產.....

多謝 瑜瑜 的  手信  >3< """

 

 

 

 

刊登時間:2006-08-26 08:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]