chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 27 日  星期四   陰天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

          一早起身喉嚨痛...真係好痛...冇食早餐...就咁返學...第一,二堂PE...熱身做sit up..掌上壓..俯握撐...

岩岩先係開頭..冇左半條命....好戲在後頭..打翻斗..頭暈暈...推人車...好驚..一邊做一邊細細聲叫救命..

做做下仆街了...搞到損手爛腳..好痛>.<..乘機偷懶...當然唔俾得禿鷹知..如果唔係..又要罰做多幾次..

打鐘..好野...牙sir叫女仔走先..女同學即刻沖出門走人..點知...原來叫我地搬地毯....吹脹 !!

企係更衣室門口~牙sir指手示意入去..女仔即時沖入去..點知..原來叫我地開門...吹脹 !!

牙sir話班d女仔今日係咪傻左...成堂都唔知搞乜...好采沒被罰..不然..好似上一次..罰男仔著校服上PE堂..

中史堂..唔記得帶書....中文堂望住窗發呆..miss叫我出去寫答案..問題係描述用品..竟然寫描述麵包..好9唔搭8~

好采miss善良..開玩笑問我想食麵包嗎..我內心答佢...係..岩岩呆住諗緊陣間食唔食麵包好..IS堂..演習走火警...好無聊..

1:15....打鐘..即時沖出校門..約韻陪瑜買蛋糕..瑜竟然拎返屋企一個食...我同韻...無奈中....

買完杯麵..再買圍裙..返屋企..上網...開msn同icq....冇人上.....=.=" 好悶....

呢幾日胃部傷口慢慢好返...但開始感冒...喉嚨超痛..

 

 

 

刊登時間:2006-04-27 03:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

           今日起身好眼訓..照常汁野返學..兩堂ENG趴住聽書...前兩堂MATH雲遊太虛..第三堂MATH小測心不在焉...

撐到luch time...終於有飯食...餓死我...行去商場半路時..有人同我講後面有d野...瑜&韻轉身望望..見到裙後面有條蟲..

聽完後嚇呆左..即時捉實瑜隻手..全身郁都唔敢郁...腦袋全都空白...一滴滴眼淚流出黎...瑜同韻諗左好耐都諗唔到點

整走條蟲...果時我心好亂..企係條街不停流淚...咁岩儀既家姐行過...立刻除隻鞋拍走左條蟲..

佢真勁牙..真係唔該晒>3<.....成日都冇胃口食野..都冇心情再食..

楊桃請假旅行...以後DT都唔洗佢教...超正...但..琴晚為左做DT功課..捱左成晚...今日竟然變成自修...點解會咁既>.<..

放左學又陪瑜打波..跟住就返屋企...堂妹頭先打黎...好耐沒聯絡啦..好掛住佢...但...變左好多..好似....一個飛女

唔係好似...已經是了..雖然家族龐大..但堂妹只得一個..不論點變...依然是我維一的堂妹...

ya...聽日放1:15...^^" 真好唷....今晚等唔到佢on了...難道要等有緣嗎??...

好累了...今晚早d訓~聽日遲少少起身..(反正唔洗趕住返去抄功課)

刊登時間:2006-04-26 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

          學校9:30打鐘..今日7:30起身...落床沖涼洗頭...8:00打俾韻..叫佢起身..跟住快快趣食早餐...即返學...但我仲唔知今日係學

校咩日子...上到禮堂~先知原來係祝聖典禮...即是關於耶穌..連續幾粒鐘坐係禮堂...又悶既無奈..聽神父講聖言..最感興趣唱聖詩...

ya...11:30離開校門..去盈豐食野..我...瑜同韻約定去韻屋企睇碟...點知唔好睇..但隔離兩位痴左線..一個捉實我...一個失控大叫..

好無奈望住電視..諗唔明好咩好驚..掉轉頭俾人話冷血 !!  >.<嗚.....

睇到三點半..陪瑜落去打籃球..我只在旁觀賞..被韻拉去打....我提議入一球俾錢...韻做左大輸家..睇佢失落的樣子..哈...笑死我

離開韻家後..同瑜一齊返屋企..細聲講大聲笑....咁岩傾到身體檢查...瑜講得好恐怖~搞到四號唔敢去 >.<今日先知..上次韻同瑜講身

體檢查既某某情節..係指果件某某事....,死啦..原來要咁嫁咩~我真係唔知要咁做嫁 !

從聽日開始..我地三個要儲錢...最冇米係我..但兩個成日問我借...懷疑出街唔帶錢...下次試下一個仙都唔帶...嬉嬉..

 

刊登時間:2006-04-25 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]