今日起身好眼訓..有少少唔想返..琴晚訓得唔多好~天氣好潮溼.. 起左身就沖涼..原本想洗埋頭..由於時間關係cut左呢個環節
返到校就抄功課..跟住上堂..時不時講笑話~冇咩特別~
到ENG堂時~韻叫我打開欣本手冊~裹面寫左d精彩野~隨便睇一睇...俾欣見到~就使出陳家絕技..俾佢打左一掌..韻對住我奸笑..
好無辜牙我..坐係欣隔離~成兩堂俾佢折磨...韻....靠害 =.="
到左lunch time.我~瑜同韻就去食飯..邊食邊傾閒計..講講下就提到五月份~我 : 瑜五月二號生日~韻就五月份三號生日..你地知
唔知五月四號係咩日子牙 ??佢地呆左呆..以為我生日..ka~ 韻&瑜 : 唔知?!!我 :其實係我........身體檢查..>.<佢地聽完之後..
就超我....(依..你地兩個生日~而我就要身體檢查..嗚嗚..今次負產了..連續送兩份禮物~"~
最尾兩堂上math..雖然好眼訓...但仲好積極~因為連續兩堂都係度傾計..大概全班都想造反...最唔好采..俾牙sir見到我同隔離有講
有笑...俾佢點我出做數@.@ ...好采計得岩~先有面落台.ka
聽日超正牙!!返9:30至11:30..唔知學校搞d咩活動..不過是但~~唔洗上堂就最好....
|