chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

老母,,,你真係好煩囉,,,偏心都咁出面,,

你果種自私行為,,,令我對你又愛又恨___!!!

我應該哩埋一邊喊,,,定當你冇到好 ?!

今日 ENG x 2,,,同 瑜瑜 嘈左陣,,,發佢脾氣,,,

唉,,,我真係好煩哇,,,點解我會咁麻煩嫁""]]

但 韻韻 仲煩過我呢,,,傻女 ,,, ,,,

放左學陪 瑜 搭巴士返屋企,,,仲借左錢俾師妹搭車,,

瑜 學果條友 向我打眼色,,,搞 gag,,, 下次教我哇""

好掛住 雪糕,,,溶啦溶啦,,,

自己 1 個玩勁舞,,,又話陪我玩,,,

講大話嫁哇,,,落寂,,,哇嗚嗚 ><""

今日唔開心,,,我知 c忽瑜 同 韻韻 都係,,,

1 個 飲酒,,,另 1 個就自我封鎖,,,咁我點算好呢,, ,,

唔通又介 ?! 累了,,, ,,, 巧想巧想_____喊]]

  

刊登時間:2007-02-12 09:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

走佬!!!

-----------------------------------------

上面果兩隻字係我補習果時打既 -v-"

都唔知補習有乜用,,,浪費我金錢同時間!!

搭車返學呆到唔記得落車,,,返屋企又係咁,,,

補習做練習,,,miss 話有70分就可以唔洗再返黎補,,,

唉,,,我得 50 分 ~"~ 嘉儀成堂串 miss ,,笑爆,,,

11:35 分 買野返屋企食,,,下午訓左 1 粒鐘,,

以後我都討厭 星期六,,,冇得玩電腦 ><"

雪糕冇左雪櫃會溶,,,雪櫃冇左雪糕會空洞,,,

能令我笑得更甜的,,,也 只 有 雪 糕 __]]

請你不要阻我喜歡你
如何令你愉快讓我辨妥為你準備
喜愛沉默冷靜的你還是自信的你
仍願意為你造一些驚喜

 
 

  

刊登時間:2007-02-10 10:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

 琴晚真係好好訓,,,又發夢,,,

夢見我返左大陸,,,牙爸阻住我溝仔,,,

跟住同牙媽鬧大交,,,之後我沖紅燈,,,

返學係樓下見到 敏敏,,,又接佢條仔,,,

企左係度同佢傾計,,,問我借 math閱讀報告 俾佢抄,,,

其實我唔多想借俾佢,,,牙 sir 邊有咁白痴唔知兩份一樣,,,

我仲要琴晚是是但但上網抄落黎,,,不過算,,, 我始終唔好意思唔借俾佢- -"

遲左少少返去,,,諗住行後門入學校,,,點知又冇開門,,,白行囉""

今日 杰 遲到,,,講大話厄 miss 話冇遲到,,,跟住 prefect 入黎踢爆,,

杰 當 miss 冇到,,,照入課室,,仲掉粉刷,,之後俾訓導 捉左 -口-""

上 EPA 堂,,子子 成堂玩我頭髮 - -""

ENG X2,,,我竟然唔眼訓,,,仲好有心機係本書度畫公仔""

MATH 堂,,,我真係唔明牙 sir 講乜野哇,,,總之就坐左係度發呆,,,

今日係學校主要就是-----發夢-------

lunch ,,,同 瑜瑜 去左 仙桃源 食野,,,佢揸快子進步左 -v-"

跟住同佢換冷衫著,,,點知又係差唔多,,,放左學又換返 - 3 -"

gag 堂真係好無聊,,,班獎典禮,,,仲要遲好耐先走得,,,不爽!!

瑜去 locker 擺書,,,隻腳板抽筋,,,屈我搞成佢咁 -口-""

之後扶佢行路,,,去買左雪糕食,,,係月台見到 基,,,叫佢落車陪我地傾計,,

冇見一排又高左哇""柔又黎左,,,傾左一陣就搭 505,,,

最後都係 基 送 瑜 歸家,,,

好遲返到屋企,,,老豆好衰囉,,,唔俾人聽電話,,,

係勁舞見到 基,,,我都話,,,牙昊唔係我老公 !!!!!無氣同佢講 - -

聽日星期六,,,唉,,,假期都要返學校補習,,,唉,,,

要怪就怪自己唔生性,,,唉,,,唔俾心機去考試,,,唉,,,好無陰公,,,唉,,,

唔打啦,,,,今日傻下傻下咁 - -""

刊登時間:2007-02-09 08:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]