| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 2 月 12 日 星期一 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
老母,,,你真係好煩囉,,,偏心都咁出面,,
你果種自私行為,,,令我對你又愛又恨___!!!
我應該哩埋一邊喊,,,定當你冇到好 ?!
今日 ENG x 2,,,同 瑜瑜 嘈左陣,,,發佢脾氣,,,
唉,,,我真係好煩哇,,,點解我會咁麻煩嫁""]]
但 韻韻 仲煩過我呢,,,傻女 ,,, ,,,
放左學陪 瑜 搭巴士返屋企,,,仲借左錢俾師妹搭車,,
瑜 學果條友 向我打眼色,,,搞 gag,,, 下次教我哇""
好掛住 雪糕,,,溶啦溶啦,,,
自己 1 個玩勁舞,,,又話陪我玩,,,
講大話嫁哇,,,落寂,,,哇嗚嗚 ><""
今日唔開心,,,我知 c忽瑜 同 韻韻 都係,,,
1 個 飲酒,,,另 1 個就自我封鎖,,,咁我點算好呢,, ,,
唔通又介 ?! 累了,,, ,,, 巧想巧想_____喊]]
|
| 刊登時間:2007-02-12 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 10 日 星期六 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
走佬!!!
-----------------------------------------
上面果兩隻字係我補習果時打既 -v-"
都唔知補習有乜用,,,浪費我金錢同時間!!
搭車返學呆到唔記得落車,,,返屋企又係咁,,,
補習做練習,,,miss 話有70分就可以唔洗再返黎補,,,
唉,,,我得 50 分 ~"~ 嘉儀成堂串 miss ,,笑爆,,,
11:35 分 買野返屋企食,,,下午訓左 1 粒鐘,,
以後我都討厭 星期六,,,冇得玩電腦 ><"
雪糕冇左雪櫃會溶,,,雪櫃冇左雪糕會空洞,,,
能令我笑得更甜的,,,也 只 有 雪 糕 __]]
請你不要阻我喜歡你
如何令你愉快讓我辨妥為你準備
喜愛沉默冷靜的你還是自信的你
仍願意為你造一些驚喜
|
| 刊登時間:2007-02-10 10:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 9 日 星期五 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚真係好好訓,,,又發夢,,,
夢見我返左大陸,,,牙爸阻住我溝仔,,,
跟住同牙媽鬧大交,,,之後我沖紅燈,,,
返學係樓下見到 敏敏,,,又接佢條仔,,,
企左係度同佢傾計,,,問我借 math閱讀報告 俾佢抄,,,
其實我唔多想借俾佢,,,牙 sir 邊有咁白痴唔知兩份一樣,,,
我仲要琴晚是是但但上網抄落黎,,,不過算,,, 我始終唔好意思唔借俾佢- -"
遲左少少返去,,,諗住行後門入學校,,,點知又冇開門,,,白行囉""
今日 杰 遲到,,,講大話厄 miss 話冇遲到,,,跟住 prefect 入黎踢爆,,
杰 當 miss 冇到,,,照入課室,,仲掉粉刷,,之後俾訓導 捉左 -口-""
上 EPA 堂,,子子 成堂玩我頭髮 - -""
ENG X2,,,我竟然唔眼訓,,,仲好有心機係本書度畫公仔""
MATH 堂,,,我真係唔明牙 sir 講乜野哇,,,總之就坐左係度發呆,,,
今日係學校主要就是-----發夢-------
lunch ,,,同 瑜瑜 去左 仙桃源 食野,,,佢揸快子進步左 -v-"
跟住同佢換冷衫著,,,點知又係差唔多,,,放左學又換返 - 3 -"
gag 堂真係好無聊,,,班獎典禮,,,仲要遲好耐先走得,,,不爽!!
瑜去 locker 擺書,,,隻腳板抽筋,,,屈我搞成佢咁 -口-""
之後扶佢行路,,,去買左雪糕食,,,係月台見到 基,,,叫佢落車陪我地傾計,,
冇見一排又高左哇""柔又黎左,,,傾左一陣就搭 505,,,
最後都係 基 送 瑜 歸家,,,
好遲返到屋企,,,老豆好衰囉,,,唔俾人聽電話,,,
係勁舞見到 基,,,我都話,,,牙昊唔係我老公 !!!!!無氣同佢講 - -
聽日星期六,,,唉,,,假期都要返學校補習,,,唉,,,
要怪就怪自己唔生性,,,唉,,,唔俾心機去考試,,,唉,,,好無陰公,,,唉,,,
唔打啦,,,,今日傻下傻下咁 - -"" |
| 刊登時間:2007-02-09 08:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 138 | »
|