chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 1 月 19 日  星期五   陰天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

                                                  18 / 1*

                                 今日考左 中文,,,唔夠時間做,,+上又唔識,,

                                         成頁冇做,,太可悲了呢,,

                          math 算係努力去做,,但成績係點,,都唔係太清楚

                                         我想我比上年進步幾分掛,,

                                    考 math  MC,,突左半粒鐘時間,,

                                                係草紙 畫畫哇,,,

                                          考得不好,,,嘩嗚嗚__!!

                      -------------------------------------------------------

                                                      19 / 1*

                                             今日有 d 唔舒服,,,

                           搭 505 見到 瑜瑜 ,,,佢唔開心呢,,唔應人的__

                                所以行緊返學校兩個一句野都冇講過,,,

                            英文作文,,,其實第一篇 唔知題目要我作咩文,,

                              第二篇勉強 ok,,,作完望住窗外,,,好傷感呢,,

                            地理有好多唔識哇,,英文仲 + 唔洗講,,太廢了

                                    考到 12 點 8 就放學,,返屋企,,

                                                 ---  難過中 ---

刊登時間:2007-01-19 01:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 17 日  星期三   雨天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

                      琴晚半夜落雨,,,我醒左哇,,之後一直訓唔著,,,好早起身沖涼,,,

                     搭 505 見到雞翼,,,盧盧,,,佢地企左我前面都唔知佢地既存在,,

                  果時我發呆,,,不好意思唷,,,我冇帶傘子哇,,,好采佢地遮埋我之 >v<"

                      返到去 瑜瑜 仲未見人,,自己溫  Gammar 啦---- 唔多明 - -"

                                                          

                         份英文卷 其實我唔知自己有幾明,,,我飛左第一頁 做其他,,

                          因為又難又晒時間,,而且俾我發現 1 題先得 1 分 -0-"

                                     之後入禮堂考 中文聆聽,,,雖然我好留心聽,,

                              但唔識應該點寫落試題度,,聽完先知佢講緊邊度 = ="

                雞翼 同我一樣,,,聽完都唔識點寫,,明白 " 聽 " 同 " 寫"  完全係兩回事

                       唉,,,我都係第一次聆聽考得咁差,,  10 分都有掛我諗 ~"~     

                                                            

                          瑜瑜  要搵人教佢 math ,,,所以同 雞翼 搭車返屋企 xDD"

                                   牙媽好衰哇,,,自己買飯食,,,唔理我既死活,,,

                                  最後我嬲左佢,,,佢先肯煮我食炸哇,,, kaka "

                                12 點訓左覺覺,,哭了呢,,,感覺到自己太過無奈了吧,,

                                    差唔多 1:45 分電腦公司打黎話 2 點會黎到,,,,

                                  cut 線又返上床訓多陣,,牙媽又打黎,,好煩牙 -v-"

                          跟住溫 math,,, 333333 點,,,整電腦果個人先黎到 -3-"

                                原本諗住串 9 佢咁遲先黎,,,不過見佢 1 把年紀,,,

                             又因為佢幫人整完電腦 話冇錢收,,,所以搞左好耐喎,,,

                                                     所以就算數啦 ___=]

            ----------------------------------------------------------------------------

                  之前仲諗住釘耳骨同埋耳門嫁,,,但琴晚見電視報導有關釘環 ,,

                  釘環都會染上 愛滋病,,,肺炎,,,仲見到耳子發炎果 d 相,,, 0 晒咀囉,,

                  老豆問我耳子有冇事,,,串我會唔會再釘 wo ,,,不過我諗我都唔再釘了,,

                   但,,,點解唔俾我釘完先俾我睇呢則新聞呢,,,搞到我想釘但又淆底""

                                   都係算了吧,,釘左 3 個都應該滿足嫁啦 -3-"

                          柔柔 上個星期先釘完耳骨,,唔知佢睇完會唔會淆呢 ka"

                     

刊登時間:2007-01-17 04:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

                    朝早訓訓下又醒下咁,,但發左 1 個夢,,識變身的我 -3-"

                       10 點就俾牙媽叫醒左囉唉,,食早餐就上 MSN ,,

               同牙媽 1 齊做下家務,, 瑜瑜  打黎又問我 考試,,我不知唷 __!!

             話 我知琴日 柔柔,,盧盧,,芳芳,,穎妹,,小游,,子子 成班去左 敏 屋企飲酒,,

                  個個 都飲大左,,至於醉左做左 D 乜就不清楚,,總之就 大獲 =-=

                其實我個人認為 係 芳芳 搞出黎 GE,,我 同 瑜 覺得 黃狗 沒錯的!!

                        依家 1 點 la ,,係時候 溫英文啦唉__我唔識牙 ><"

              今晚都係祈禱先 ,,希望聽日考 listening,,俾時間我理解 英文 tense- -"

                      琴日 叫左 細佬打俾電腦公司,,問下做乜咁耐都未黎整,,

                上次話唔記得落單,,今次又話唔見左張單,, [下次話食埋張單牙笨!!]

                  搞到我半年冇得打機,,考完試就正啦__唔癩返幾日條氣唔鋸 -v-"

               快 d 考完試,, `各位 努力啦__特別係果 d 考試鐘意遲到果 幾位囉 -3-"

                                                        

                                   我的頭髮快 d 生返長啦,,,長返再剪過 >v<"

刊登時間:2007-01-16 01:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]