| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 19 日 星期五 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
18 / 1*
今日考左 中文,,,唔夠時間做,,+上又唔識,,
成頁冇做,,太可悲了呢,,
math 算係努力去做,,但成績係點,,都唔係太清楚
我想我比上年進步幾分掛,,
考 math MC,,突左半粒鐘時間,,
係草紙 畫畫哇,,,
考得不好,,,嘩嗚嗚__!!
-------------------------------------------------------
19 / 1*
今日有 d 唔舒服,,,
搭 505 見到 瑜瑜 ,,,佢唔開心呢,,唔應人的__
所以行緊返學校兩個一句野都冇講過,,,
英文作文,,,其實第一篇 唔知題目要我作咩文,,
第二篇勉強 ok,,,作完望住窗外,,,好傷感呢,,
地理有好多唔識哇,,英文仲 + 唔洗講,,太廢了
考到 12 點 8 就放學,,返屋企,,
--- 難過中 ---
|
| 刊登時間:2007-01-19 01:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 1 月 17 日 星期三 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚半夜落雨,,,我醒左哇,,之後一直訓唔著,,,好早起身沖涼,,,
搭 505 見到雞翼,,,盧盧,,,佢地企左我前面都唔知佢地既存在,,
果時我發呆,,,不好意思唷,,,我冇帶傘子哇,,,好采佢地遮埋我之 >v<"
返到去 瑜瑜 仲未見人,,自己溫 Gammar 啦---- 唔多明 - -"
份英文卷 其實我唔知自己有幾明,,,我飛左第一頁 做其他,,
因為又難又晒時間,,而且俾我發現 1 題先得 1 分 -0-"
之後入禮堂考 中文聆聽,,,雖然我好留心聽,,
但唔識應該點寫落試題度,,聽完先知佢講緊邊度 = ="
雞翼 同我一樣,,,聽完都唔識點寫,,明白 " 聽 " 同 " 寫" 完全係兩回事
唉,,,我都係第一次聆聽考得咁差,, 10 分都有掛我諗 ~"~
瑜瑜 要搵人教佢 math ,,,所以同 雞翼 搭車返屋企 xDD"
牙媽好衰哇,,,自己買飯食,,,唔理我既死活,,,
最後我嬲左佢,,,佢先肯煮我食炸哇,,, kaka "
12 點訓左覺覺,,哭了呢,,,感覺到自己太過無奈了吧,,
差唔多 1:45 分電腦公司打黎話 2 點會黎到,,,,
cut 線又返上床訓多陣,,牙媽又打黎,,好煩牙 -v-"
跟住溫 math,,, 333333 點,,,整電腦果個人先黎到 -3-"
原本諗住串 9 佢咁遲先黎,,,不過見佢 1 把年紀,,,
又因為佢幫人整完電腦 話冇錢收,,,所以搞左好耐喎,,,
所以就算數啦 ___=]
----------------------------------------------------------------------------
之前仲諗住釘耳骨同埋耳門嫁,,,但琴晚見電視報導有關釘環 ,,
釘環都會染上 愛滋病,,,肺炎,,,仲見到耳子發炎果 d 相,,, 0 晒咀囉,,
老豆問我耳子有冇事,,,串我會唔會再釘 wo ,,,不過我諗我都唔再釘了,,
但,,,點解唔俾我釘完先俾我睇呢則新聞呢,,,搞到我想釘但又淆底""
都係算了吧,,釘左 3 個都應該滿足嫁啦 -3-"
柔柔 上個星期先釘完耳骨,,唔知佢睇完會唔會淆呢 ka"
|
| 刊登時間:2007-01-17 04:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 1 月 16 日 星期二 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
朝早訓訓下又醒下咁,,但發左 1 個夢,,識變身的我 -3-"
10 點就俾牙媽叫醒左囉唉,,食早餐就上 MSN ,,
同牙媽 1 齊做下家務,, 瑜瑜 打黎又問我 考試,,我不知唷 __!!
話 我知琴日 柔柔,,盧盧,,芳芳,,穎妹,,小游,,子子 成班去左 敏 屋企飲酒,,
個個 都飲大左,,至於醉左做左 D 乜就不清楚,,總之就 大獲 =-=
其實我個人認為 係 芳芳 搞出黎 GE,,我 同 瑜 覺得 黃狗 沒錯的!!
依家 1 點 la ,,係時候 溫英文啦唉__我唔識牙 ><"
今晚都係祈禱先 ,,希望聽日考 listening,,俾時間我理解 英文 tense- -"
琴日 叫左 細佬打俾電腦公司,,問下做乜咁耐都未黎整,,
上次話唔記得落單,,今次又話唔見左張單,, [下次話食埋張單牙笨!!]
搞到我半年冇得打機,,考完試就正啦__唔癩返幾日條氣唔鋸 -v-"
快 d 考完試,, `各位 努力啦__特別係果 d 考試鐘意遲到果 幾位囉 -3-"
我的頭髮快 d 生返長啦,,,長返再剪過 >v<" |
| 刊登時間:2007-01-16 01:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 138 | »
|