chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

 琴晚一直都冇訓到__好辛苦哇,,

6  點起左身 洗頭,,刷牙,,洗面,,

今日第 1 日考中文,,有少少驚遲到 -3-"

返到學校 睇 borad 上課室,,

唔多鐘意監考既 miss -v-"

瑜瑜 坐我前面,,右邊係 柔柔,,再隔 1 個位係 雞翼,,

但我坐既位 係 最角落+最尾 既位,,搞到我好冇安全感 - -"

1 粒鐘 作兩份 作文,,差 d 唔夠時間,,1 秒都冇剩囉我><"

考完 miss 叫 "周嘉瑜",,瑜瑜 以為佢鬧我地傾計,,

我就以為佢話 瑜瑜 擺左本書係我櫃度,,當我地出貓 =-=

點知乜都唔係,,嬉嬉,,9:30 分,,拎埋書 就放學,,

等左 雯 10 分鐘,,原來一早走左去食野 -0-"

之後 瑜瑜,,雞翼 & me 行路返屋企,,好耐都未試過 3 個一齊返lu

韻韻 也不忘跟我道別呢 __ =]

  

聽日唔洗返學,,咁就 very  good 啦__!!

唔見左 考試時間表,,唔知飛左去哪裡,,

老豆俾我 d  $ 岩岩夠 還 本書既 $ ,,無奈唷 ><"

各位 FD 子們,, 考試努力唷 !!

刊登時間:2007-01-15 09:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

 今日又訓到 10點,,

起左身沖涼 ,,洗頭,,刷牙,, ,,

早餐食蛋卡* 之後食麵,,

細佬真係衰,,放我飛機 __!!

玩電腦 玩到 1點,,諗住出門口,,

點撚知 係呢個時候 唔舒服 ~"~

但我好偑服自己囉,,忍住痛都去行街,,

買左 2件衫子哇,,仲好痛,,仲去左屯門添 = =

係市中心 見到有個女人 好撚搞笑,,

頭頂紮條小馬尾,,後面用粉紅既蝴蝶結紮頭髮,,

件衫又黃又綠,,短到只可著到腰位,,一條短裙,,

著對奶茶款絲襪,,米黃色既高跟鞋+對粉紅色襪,,

全埸 d人係咁望住佢黎行,,包括我在內 -0-"

之後我填完份卷就4圍行,,見到 瑜瑜 講果對 鞋,,

返到屋企 訓係張床度,,老豆入黎問我做咩面青青咁,,

之後俾 $ 我,, ,,我老豆係味轉左性牙 @@"?

到依家都好唔舒服哇,,聽日第一日考試,, 就變成咁,,

我要死啦  我就黎發瘋啦 ___

  

今日係我最重要既日子,,竟然唔舒服 = =

詩詩,,得嫁啦你,,冇眼睇自己><"

  

p.s

今日又可以同細哥傾計啦,,好開心 >v<"

我唔見左瑜瑜 借俾我本書唷,,

`至於考試內容都不太清楚,, 別問我 - -"

好辛苦哇___

  

  

  

  

  

刊登時間:2007-01-14 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

 牙媽好煩 = ="

點解成日當我冇所事事既呢__

今日得我係屋企 HEA -3-"

好冇未試過自己1個係屋企 *]]

可惜,, 要溫書 -v-"

  

下午 瑜瑜 打左好多次電話黎 -0-"

唔見左 佢借俾我既書唷 ><"

之後叫我去睇 `千色  對鞋

琴晚仲提埋我 做 i-learner,,

果時我岩岩上床訓覺,,真係好采 ,,

唔做又要記缺點,, 做左好耐 ><"

  

今晚睇 "2006年勁歌金曲頒獎典禮 "

 側田 & 張敬軒  拎左好多獎 =]

  

今日溫書冇乜進度,,自悲 >︽<

今日決定左1件事 ,,

對於我黎講係好重要的"

至於咩事,,遲 d 再 公報啦__

 

煩事都要試,,我明白,,唔試永遠冇可能呢個道理

如果我再咁樣落去,,終有1日,,我會害死自己的

希望明天會更好__

可否最後一次讓我留戀現在的我 ??

鐘穎詩,,好 好 記 住 現 在 的 一  切 ,,

我信我自己,, 假如沒有目標 就靠 盲目 去 生存吧!!

今晚好讓我想想,, ,, ,,

  

刊登時間:2007-01-13 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]