金日係學校旅行既日子,,,,,
我,,牙欣,,,牙晴,,,MONKEY負責整野食.....
得河馬5整-3-""
所以河馬就負責零食同飲品*]]]
金朝,,,,
我地一返到學校,,,,
我同牙欣就問我地最心愛既牙晴攞我地既愛心早餐><""
之後我地就入禮堂等車車><"
妖"""""
我地果班等左勁耐都未可以上車喎!!!!
呵"""""
好彩我地果班5係最後上車姐,,,,,
之後我地上左車田雞就係到播歌歌,,,,,,,,,,,
嘩””””””””
嫁車一定冇安被震牙!!!!
O,,,,,,,
我個屎忽牙T^T
終於到啦!!!!!
我地一落車就見到牙晴係到等我地><”””
我地本來諗可以去玩啦,,,,
點知仲要聽MISS講野喎,,,,
悶到嘔電牙”””””
由於太悶既關係,,,,
SO””””
我地聽左少少就走LU,,,,,
呵””””””
我地第一站就係去玩滾族溜冰><””
嘻””””
咁岩見到肥肥><””
好彩第一次玩冇仆到姐><””
多得肥肥咋><”””
BUT,,,,,,
MONKEY就,,,,,,
唉””””
冇眼睇牙,,,,,,,,,
我地玩完之後,,,,,
牙欣話想食野,,,,,
SO””””
我地就去攞野食開餐喇!!!!
我地搵餐廳既時候,,,,
咁岩見到牙芬,,,老泥,,妹妹,,牙會,,牙YAN,,牙DIN,,林敏佢地喎,,,,
佢地岩岩係公園到食完野出黎”””
本來我地都諗住係果個公園到開餐GA””””
BUT”””””
果個公園又曬又乾淨,,,
SO””””””
我地就去左餐廳到食喇!!!
嘩””””””
果間餐廳仲有露天TIM><”””
超棒喔=]]]]]]
呵呵”””
開餐喇><””]]]]]
食左一陣,,,,,,,
跟住就見到牙哥佢地喇><””
呵”””””
原來牙哥佢地冇野食喎!!!!!
佢地黎左一陣就走LU,,,,,,
之後我地食完野都走LUUUU
BUT,,,,,
D野仲未食哂,,,,
SO,,,,,,,,
我地就搵人幫我地食喇!!!
本來諗住搵牙哥佢地GA,,,,
BUT”””””””
又搵5到佢地喎
呵””””””””””””””
好彩牙晴搵到佢細路D FD幫我地清左盒魚蛋><”””
嘻””””
之後我地MISS幫我地清一盒雞腿><”””
E+剩返人盒雞翼咋><”””
呵””””
真係好彩牙><””
竟然見到輝DEE><””
SO”””
我地就搵輝DEE幫我地清喇!!!
我地搞定D野食之後我就想去K房,,,
SOOOOO
我班好姊妹就陪我喇!!!
去完K房,,,,
牙晴想去撈金魚,,,,.
SOOOOOO
我地就陪牙晴去喇!!!!!
去到之後我地見到D人勁奸牙!!!!
用手黎撈D金魚喎!!!
勁9牙!!!!
由於我同MONKEY覺得悶,,,,,
SO""""
我同MONKEY又去玩滾族溜冰喇><"""
嗚"""T^T
我終於仆左一次叮T^T
好撚痛牙!!!!!!!T^T
跟住紅衣黎左,,,,,,
MONKEY推左佢落地,,,,
好衰牙><"""""
之後我同MONKEY玩,,,
牙晴同牙欣話想玩,,,,
SO"""""""""""
我地又再玩喇!!!!
之後""""
見到牙哥同莊霆謙,,,,
原來牙哥都玩喎!!!!
之後我地又一齊玩喇!!!
首先"""""
牙哥仆街""""
之後到MONKEY"""
最後到ME><"""
屌"""""
跌倒我個屎忽開花牙!!!!
痛撚到牙媽都5識得牙!!!!
最後仲要比MONKEY"車"左落,,,,
屌牙!!!!
都5知點解次次仆都係屎忽落地嫁!!!!
勁痛牙!!!
|