今日.....
係我同丫欣第一堂跳舞既日子><
我係2點幾接到一個電話,,,,
果個電話係丫欣打比我既,,,,,
佢同我講話...我地3點要去跳舞牙,,,,
我E+行緊街街牙,,,3點我CALL你牙....
就咁佢就收左線=.=勁無奈囉!!
刀2點幾,,,你仲行街=.=5係牙媽,,,,
到左3點,,,,丫欣仲未打比我.....
到左3:10佢先打比我,,,,
佢仲要係岩岩返到TIM....5係牙化大老=.=
你E+先返,,,咁遲硬到啦!!
跟住我地3:34就出門口
當然我地去到梗係遲到啦,,,
不過好彩,,,刀5係遲好多姐,,,
大約遲左4,,,5個字好,,,5會學少好多野,,,,
我地一入到去見到個教師好令女><
之後佢地刀只係係到拉緊筋姐-3-
跟住我地埋位拉筋啦!!
我吊牙,,,,拉筋拉到痴孖筋牙><
好似搵條命黎"薄"咁牙><
好痛痛牙><媽咪!!嗚嗚t^t
終于拉完筋啦,,,好耶><嘻嘻
之後我我地正式開始跳喇,,,好緊張牙,,,,
嘩,,,,
隻舞刀好女人下牙><
嘻嘻,,,我地跳到5知點咁,,,
不過刀差5多嫁啦><KAKA
跳完之後成個日散哂,,,由其條腰牙><
痛撚到我牙,,,,唉!
之後放左我,,,丫欣,,,丫妍,,,丫冬就一齊走喇!!
搭車既時候我地玩到勁癲牙><勁HAPPY>3<

|