今日,,,,
返到學校先知河馬冇返-3-
我最心愛o既河馬竟然冇返 巧過份牙!!!!!!!!
之後放左學....
我丫欣,,,丫晴同埋monkey去打排球
我頂牙,,,
食左兩次波餅,,
好痛牙><
一次比丫欣整,,,一次就係比monkey整...
超無奈囉!!!
打完波就去左馬鞍山公園同埋淑琪去啦!!!
我地買左d小食去啦><
之後我地傾啦傾到5點幾淑琪同牙monkey走先啦,,,,
得返我,,,丫欣同丫晴係到,,,,
我地去左涼亭到傾啦!!
哈哈,,,傾傾下就係到唱歌...嘻
傾到6點幾就走啦,,,,,哈哈
之後我地一齊搭馬鐵啦,,,,跟住丫晴有車,,,,
丫欣就拉住丫晴5比佢走啦,,,,但係始終丫晴刀走左....
哈哈><
返到屋企,,,,
同死肥豬,,,丫欣同埋肥肥傾計,,,,,
仲做左死肥豬個牙妹><

|