今日我同啊欣又要返太和個邊....
不過5係搵羅姑娘...係去聽一個講座...
我地聽完講座之後如常去M記食野,,,,
之後我同啊欣就"答"馬鐵返屋企啦!!
o係"答"馬鐵途中啊欣同我講我部電腦上5到網~
佢叫我去佢屋企整下...之後我就跟左啊欣屋企啦~
點知我都整5到....之後啊欣就打電話去問下啦!!
點知都係5得喎,,,之後啊欣問係5係中病毒呀!?
之後果個人話5知嫁,,要搵師傅睇嫁,,
跟著啊欣又問咁你果到有冇人師傅睇嫁,,之後個人話呀,,,你一係去買電腦ge地方睇下,,,
之後我地就收左線...之後7點幾我話要走...
點知啊欣5比我走,,,到7:30我話走啦!!
啊欣話5好啦,,,之後我話5得呀!!
之後我話5得呀...我媽媽擔心我呀....
跟著佢話5得呀....
之後我話我急屎做藉口,,我要返屋企痾屎呀!!
跟著佢係到痾啦,,,跟著我話我係到痾5慣呀!!
之後啊欣話你同我去買野呀,,買完就走呀!!!
跟著我話5得呀我要返屋企呀,,,最多我陪到電梯口喇!!
跟著佢話好,,之後到左電梯口佢捉著我...哈哈諗番都笑死呀哈哈
最後都係比我走甩左>3<哈哈

|