今日終於要返學啦><
嘩!!!我地間學校同之前一樣咁樣衰!!
好耶~~~我,,,丫欣,,河馬,,monkey都係同一班>3<
禾艾尼們呀>3<
不過,,,,丫晴就5係同我地一班...巧傷心牙TT
雖然你5係同我地一班但係禾刀艾尼嫁><
你5好掛住你D新同學就5記得我地呀!!!!!
唉~你個班就好啦...MISS張同鐵柱教....
我地果個MISS同牙SIR好撚ON9牙=.=