今日係補考ge第一日5知啦河馬同monkey考試考成點呢!!?
好希望你地考好d啦....咁我地5個就可以一齊升班啦><"
不過我都希望我地可以同一班呀....雖然我知道冇嘜可能...
但係我真好想我地可以同一班啦><"