今日我,,,丫欣,,,MONKEY,,,河馬一齊BY BUS返歸啦....
係我地搭BUSo既時候我地就要落車啦,,,,,(果時仲開緊車嫁)
咁呢,,,河馬行先之後先係MONKEY落啦,,,
點知河馬落o既時候,,,,
個司機突然停車喎,,,,哈哈,,,笑死我
個司機突然停車刀冇問題牙,,,,
問題係河馬果時冇緊握X手,,,
之後河馬就仆左落去,,,
河馬就仆左落去刀冇問題牙,,,
問題係河馬係坐係到仆牙,,,,哈哈
河馬仆完冇立刻企係身,,,仲要坐係到牙....哈哈
之後個司機仲係到笑,,,,哈哈
之後我地落左車之後話我地好仆街,,,
佢仆街我地仲係到笑,,,,5幫佢,,,哈哈
跟著MONKEY仲話河馬好似白痴婆,,,哈哈笑死我啦
我一到打E篇日記就一到笑,,,哈哈哈

|