| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 12 月 28 日 星期五  |
| 2007-12-28 |
分類: 未分類 |
其實你當我係咩呀?
而我就當你係我女朋友...
我真係唔知你當我係咩呀....
你知唔知呀....
好多人都同我講
叫我唔好咁傻
叫我唔好再愛你
佢地仲話你有好多仔
佢地話你成日媾仔
叫我之後都唔好理你
但係我都冇聽佢地講
我唔信佢地講既野...
因為你同我講過...
你話你只會愛我一個,唔會愛第二個
我真係信你嫁
我只係信你一個,我唔理佢地
甚至我會諗...點解佢地咁衰,同我講你既壞話
我都唔會信佢地..........
因為【愛一個人,應該信任對方】
所以我一定會信你
.......................................................................
但係有好多時我自己都見到好多野
就算係我親眼見到
我自己都會厄緊自己
我會同自己講:(唔係真嫁,我一定要信佢呀)
.....................................................................
你琴日同我講
你話你一同我嘈,你一日可以X6XX...
今日....有人同我講,話你之前同佢個fd講,話你只係係到玩緊我
其實之前都有好多人咁同我講過嫁啦
我都唔會理佢地
我都一樣咁愛你
我曾經諗過想放棄,
但係我只要一見到你,一聽到你把聲
我就咩都諗唔到,只係想同你係埋一齊
其實我好想知道一樣野:你而家有冇野厄住我
你唔洗同我講,你自己問自己...
你點講都好,我都會信你嫁......
你仲愛唔愛我?
|
|
|
唉.. 睇完佢地既cm.. 真係唔係好想幫你.. 好失敗呀你.. 仲失敗過我個fd.. 我個fd食左四次檸檬都好過你.. 算啦..怪就怪你之前做咩做左咁多衰野.. 雖然..我唔係識左你好耐.. 但係..我已經數到你d衰野出黎.. (細膽..唔敢當面認錯.. 得個講字..小氣..面皮厚) 你自己好好咁反省下啦..唔係有去話你.. 真係,,好想..你去改變下你自己
|
網主回覆
你快d睇我復比佢地既回復啦
乜我真係
(細膽..唔敢當面認錯..
得個講字..小氣..面皮厚)=.=''
我會好好咁反省嫁啦
我亦都會改變下嫁啦
Posted at 2007-12-30 11:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
羅姐真係講得好岩呀... 一開始我地個個都幫你... 覺得係詩華ge錯... 但係宜家... 我選擇幫詩華呀,我會支持佢呀...'' 其中一個原因係你跟本唔知自己錯咩... 只係講,又唔去做 ~ 【2007年12月28日】 你做左d咩呀??? 你連一句 【對唔住】 都冇同我講呀 你知唔知果日你浪費左我好多時間呀... 你自己中味知咩事呀??? 有時做人... 講ge野唔好咁假呀 只會令人地越黎越憎你...'' 仲有一樣野係... 你對詩華ge愛 係唔同彥對羅姐ge愛嫁... 你自己啉下啦!!! ((如果你睇完,我同羅姐留俾你ge CM之後 你覺得唔岩聽ge...你要憎我地ge 我地冇你辨法...但係我真係希望你啉清楚 先好嬲囉...係邊個唔岩...係邊個錯... 你先好去嬲我地.....))
|
網主回覆
其實係咪唔應該話選擇幫某一個呢??
咁樣唔會好似有d唔公平咩??9
可能某一方做錯左,而你又幫個一方
可能就會出現唔公平...
....................................................
我想問一句:
你係咪因為2007年12月28日發生既野
先至會嬲我...
係2007年12月28日之前,你都冇乜野
但2007年12月28日之後,你就唔同哂
可唔可以張所有野都分開處理?
唔好張所有既野放埋一齊
仲有呀...唔好個個都講到我好似好野蠻咁啦
我又冇必要要嬲or憎你地
你地好似講到我會無啦啦嬲人咁
我先唔會咁易就嬲人呀
(以上所有回復既內容,全冇串既成份,千其唔好誤會呀)
Posted at 2007-12-30 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
喂喂.. 點解你講d野有d好似 前言不對後語啵.. 你比詩華果個cm同 你比啊彥果cm d野係完全相反.. {以下完全真心..} 本來我係唔應該理你地既事.. 同埋我之前覺得係你岩..詩華唔岩 但我睇完你打d野之後.. 我都覺得你有d假囉.. 我都唔想咁講.. 但我覺得你講d野都唔同既.. 你真係好冇用呀..!_! 好心你檢討下啦.. 有陣時d野唔係話邊個岩哂同邊個錯哂嫁.. 可能係.. 你地兩個都有錯.. 但點解唔可以比個機會大家一齊改善下.. 你地兩個都係我個fd.. 我都唔想見到你地咁.. 可能你地真係要冷靜下啦.. 仲有呀.. 有時我真係覺得你有d小氣囉.. 點解詩華唔去你屋企.. 你就要嬲人姐.. 詩華有佢既自由.. 佢想去就去.. 唔想去就唔去嫁啦.. 你點解要逼佢做一d佢唔想做既野呢.. 可能你會覺得我講錯.. 我唔應該咁講.. 同埋你可能會覺得我唔應該理你地既野.. 但係我只比意見你.. 你做唔做唔關事.. 你廳唔廳都唔關我事.. 唔好介意.. 如果你要嬲或姐你要憎我既話.. 我都冇你辨法.. 翼都冇野好講.. 但係真係唔好介意..
|
網主回覆
我想講比大家聽
我復詩華個cm個陣我係有d嬲佢
但係復比啊彥個cm個陣係已經冇嬲詩華
所以我復兩個cm會有d唔同
你地可能覺得我好假...
我想問大家...
嬲一個人個陣
同冇嬲一個人個陣
會有D咩唔同...
之後再對比下我兩個cm
再諗下......
............................
其實我都知我自己係好小氣同埋好自私
我亦都改下我自己嫁啦...
就算你地點講都好
我都唔會嬲或姐要憎你地
我只會去接受人地既意見
你地唔好講到我好似好野蠻咁啦...=.=
Posted at 2007-12-30 10:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
'' 蚊蚊=] 於 2007-12-29 10:47 PM 發表:
你知唔知我本來係幫你嫁... 但經過琴日2007年12月28日 我唔會再幫你嫁... 因為... 我會支持詩華...'' 有時我真係覺得你好假呀 >< 買左野俾人... 又唔送俾人和... 你不如唔好買... 我宜家真係好D憎你呀~ 係因為2007年12月28日呀 你自己啉下咩事啦 =]
|
|
|
詩華係講得岩嫁.. 你千奇唔好真係係度等呀.. 我同你唔同呀.. 詩華唔洗守行為呀.. 你爭取d啦.. 你要比人信任返你呀.. 唔好令到自己有個錯覺好似人地唔為你好咁呀.. 其實..係人都會有錯..只不過..係睇下對方接唔接受你既願諒姐.. 佢係玩過你..佢係唔岩.. 但係..你就係咁度等.. 你唔接受佢比你既考驗... 就係你唔岩.. 5個月..話短唔短.. 係呢五個月..你諗返..可能真係有d野係詩華做錯左既.. 你咪試下去接受下佢囉.. 情侶就係咁嫁啦..緊要係互相千就嫁啦.. 就算同人拍拖.. 並唔需要理人地點睇你地兩個.. 只係大家愛得開心就得啦.. 人地點睇係人地既事.. 傑..我都覺你好易受人影響.. 不如..你試下去改變下自己呀.. 其實..詩華咁講..都係為左你好.. 可能你未領悟佢同你講既野入面d意思.. 我已經幫左你好多啦(傑) 愛情..係要自己爭取嫁..唔好坐係度等呀.. 等..愛情係唔會返黎嫁.. (以上有咩講錯野既..真係唔好意思啦) (可能只怪我多事)
|
網主回覆
你講得岩
有時可能係詩華做錯左
我會願諒佢嫁啦
我自己都會做好D
其實我都有D唔岩既地方
我一定會改嫁
我都唔會係到等嫁啦
多謝你呀(彥).... Posted at 2007-12-29 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
詩華* 於 2007-12-29 11:43 AM 發表:
係你搞到我咁嫁... 你話好多人叫你唔好同我一齊... 唔好意思喎... 我都有好多人叫我唔好同你一齊... 其實你會唔會假左𪊲呢... 點解我要溝仔呀... 我想睇你會唔會咁易放棄我呀... 我認我自己有玩過你... 你記唔記得我同你開始果時... 同你講左𪊲咩呀... 我果時真係冇中意過你嫁... 但我見你對我咁真又咁好... 唔想你唔開心姐... 我係到諗你有𪊲咩值得我去中意你... 我同人講我同你拍拖...我都比人話啦... 如果我真係玩你...我玩你一個星期都夠啦... 洗唔洗同你5個月呀... 彥可以等善...我好欣賞佢... 為左佢會咁做...一𪊲後悔都冇...勁 你...我唔講 你可能會話我整係識去話你... 你對我有幾好..我知... 你點睇我..我都知... 你講既野係唔係真..我都知... 但人地同你講咩..我就唔知... 但可能人地都係為左你好... 但信唔信好我唔多講... 你自己知你有幾愛我...幾憎我... 我可以同你講...我有愛過你..我有中意過你... 長唔長你自己諗... 仲有...仔...我係唔會溝... 識...我識好多... 喱𪊲野其實係我地兩個人既事... 點解會有咁多個人比咁多意見... 而去整亂你... 我想同你講...你好受人控制嫁... 一𪊲自主都冇... 你想我講真話..我會講 我好唔想比人去理我地既事... 你係咁多人面前話我..我冇所謂... 但我好唔中意你咁講完之後... 同番我講對唔住... 人地覺得你對我好... 我就會覺得你好假... 自己諗下..thx
|
網主回覆
你想睇我會唔會咁易放棄...
係咪一定用呢種方法呀??
我可以話比你知...
我到而家,都一d都冇憎過你
如果你真係覺得我假...
我都冇野好講...
你識男仔我唔介意
但真係唔洗識到咁牙
我就唔會成日識女仔...
因為我驚你會介意呀
如果我真係好受人控制既話...
我就一早聽左人地講,同你散啦
我認我有係人地面前話你
知唔知點解有時我會係人地面前話你呀
你知唔知你同你D fd仲有我一齊個陣
你係唔會理下我嫁
你一係就同你D fd一齊,一係就傾電話
都唔會理下我既感受
我只可以係到望住你...
所以我先至會話你
我想你理下我呀...
你可以同我拍緊拖個陣
走去同第二個拍拖
有好多野...
唔係我唔信你
係你叫我可以點信你
你做過咁多既野...有冇諗下我呀
你有冇做過對唔住過我既野...你自己諗
我可以肯定,我做既野,都係為左你好
信唔信我,我唔知你
我對你好唔好...你自己諗
如果你仲覺得我假
我真係冇野好講... Posted at 2007-12-29 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
算啦..唔好咁傷心啦.. 你宜家只係可以做既野.. 就同我一樣.. 就係一直咁等落去.. 無論個答案係點.. 我都撐你既.. 我地fd黎嫁ma..
|
網主回覆
我一定會等佢
即使佢唔再愛我都好
我都會等佢 Posted at 2007-12-29 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|