今日約左大佬出mk;]
本來約一點架~但係我訓晏左@@所以兩點先出;''
係第一城站搭馬鐵``撞到子樂兄同個小學同學:D
唉`風呀風;唔好成日望女啦=]
mk真係好熱``出哂汗啦:@
我地去左荷里活對面間m記食野,等大佬個妹;]
佢一黎我嚇親-__-雖然我個人真係超討厭短頭髮既女仔;[不過佢係風果妹*v*無計啦~不過其實相處落而個人都幾好笑:p
之後我地去睇褲@_@風買果條褲真係幾似校服果條xD (有趣事:其實一條紅色一條橙色一人一條真係唔錯a_a)
買完就到佢地幫我睇手鐲'*唔行好過行~一路行一路俾人串囉~
激死我v3v最後係果間大自然買左$50四隻鐲`
收穫都幾多;] 跟住行多左一陣,佢地買野飲`我去左零食物語睇我鐘意既野-_-
可惜我唔夠錢,仲要狂比佢兩個笑`又買唔到-,-又要臭一獲= =''激死我
風''你真係笑夠啦=]唔好再笑-)
跟住我地搭馬鐵走`5點幾番到屋企;]
我細佬真係好討厭囉-v-厚面皮不在話下.仲要成日覺得自己好醒*)
老實講句你省d啦-3-真係好乞我憎囉而個人
今日就咁完左嚕;]果兩隻鐲都好靚;省鏡到爆@@
|