7月16日`
今日我11點幾起左身~係度無無聊聊咁hea左一陣`
12點幾同時間競賽!!!終於點幾出到又一城~我唔識去/_\迷路迷路~
之後搵到sky佢地~張飛$75炸!!抵~
企左一陣入戲院`佢會送3D眼鏡俾睇既人,,下次用番自己果副就送細爆谷同$10現金劵*v*
toys story3;]好好睇!!! d劇情都新鮮`唔會悶親我先=)
睇完係又一城hea`去左玩具反斗城~樓底好矮-_-
之後又去左美食廣場,sky佢地買哂野食`我係度每樣食d~~呀魚訓覺
食飽飽出番沙田;]我地係starbucks出面傾計;''都幾開心啦*)
之後送完呀魚搭車就送安淇去大會堂`之後送我搭小巴
夜晚二叔黎左接呀妹走`跟住都冇咩特別~
之後我睇左血色星期一`超好睇!!!
睇完我點幾訓左
-
-
-
7月17日`
今日係送機既日子嚕`/_\
我唔知點解又好早醒左....
根住又睇血色星期一!!!!
越黎越鐘意套野:D
睇到5點幾~開始裝身出發
6點4出門口搭808,45分到左~我根住去左蘋果買筆;)
之後去ok搵廖廖,見到何梓..以為佢都去..點知係路過既/_\
我之後入左ok買左杯珍寶裝雪糕..點知架車開啦:@激死我.食剩一半~
跟住上車同廖廖係度企/等ah倫同sky`安淇`謙上車就上左樓上坐..一路坐一路打機;''
8點幾到左,係機場hea.影相=)我唔係影左好多炸/_\''sad
不斷係機場行黎行去@@本身呀魚又話10點入閘`點知11點先入,都好`可以見多佢幾面-^-
本來大家情緒都好平穩...但係呀魚差唔多入閘果時佢地都開始喊啦`
魚自己喊得最多..其實個個都明白佢唔捨得我地`咁點解仲決定要走呢?!
而個問題我問左自己好耐.不過而家都冇答案////
老實講離別係一件好傷感既事/_\所以喊係好正常`
唉`真係好唔開心..最後佢入閘果時一人抱左我地一下啦,,臨入去既最後一眼都仲眼濕濕....
我同自己講唔好咁傷心`所以都冇喊到.
本來都覺得應該算架啦//但係廖廖上車不斷叫我同佢講..
我最後都算表明左啦/不過唔知佢收唔收到咁解xD
多謝廖廖!!!!兄弟啦=]
呀魚你要保重啦`2年後要番黎搵我地!等你呀~
係明星果邊同謙謙落車/我地行去第一城搭小巴番屋企~
我12點幾番到去`好想快d訓一覺...
今日打到而到..訓啦-^-
|