終於有日可以好早就返到屋企啦!!
上到黎中四真係忙左好多~
miss話下年我地可能會有第9節堂!!(而加8節)
救命呀!!咁咪唔洗旨意可以早d放學~
唉~真悲哀!!
人真係好渺小!
前日放學之後有數學test~
阿sir話好難嫁!!
仲話只係俾9個字我地做!!
點知份卷勁簡單!!
我用左7個字就做完~
不過唔知點解阿sir最後俾左成個鐘我地做~
坐左勁耐先收卷!!
今日派左卷!!
唉!!失敗~
x截距係6~個坐標就係(6,0)~
點知我竟然寫錯左(0,6)!!
咁就冇左1分!!真失敗~
44/45!!不過都係最高!!哈
今日通識要辯論~
我係反方第一副辯!!
第一次辯論~贏左呀!!勁
中四既生涯
最後一個星期一既上課天!!
可惜我做不到一個乖學生~
得好少人下年唔讀bio!!
我就係其中一個啦~
不過最終結果會係點就唔知!!
因為阿sir話副校長有權決定我地讀咩~
不過上學期我phy,chem,bio都同分!!哈
當然都要睇埋下學期啦!!
暑假可能會去ANCO!!
我想去總部果個~
希望去到啦!!