今日終於考完最後1科---英文
明日又放假,端午節呀嗎!係喎!大家去唔去睇龍船?^-^but 應該好曬
回家後,食完野,馬上開電腦
今日考試前有2堂導修---2個半鐘,悶死.but 希望考好d
放學前祈禱時,明明係Miss Mak 帶緊禱文,張老師無端端衝入課室同Miss Mak° 腸 °帶文禱,大半班女孩話
佢 ° 乞人憎 °
By:☆呀茵★