| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| *[[好無聊呀]]* |
分類: 未分類 |
2008~05~09
現家上緊電腦堂呀....好悶呀....要聽既野我都聽完啦...
無野做啦現家..呵呵...今日我一早就番到學校啦...幾乖呀
之後見到英文miss~~同佢傾左一陣計..就見到靜宜同琪琪
打住交咁樣番黎啦...玩下姐....不過當時情景實在太好笑啦
緊住一齊入課室....第一堂悶到抽筋呀=.=第二堂...尚可接受
緊住放食飯啦...超happy呀~~去左長發飲茶呀..阿聰請呀
因為佢出左糧啦....而且仲唔少錢添啊...聰哥哥thx你餐茶呀
放完飯...又再上堂...好熱呀...好討厭夏天呀><好彩開大左個冷氣姐
一陣放左學要番工...又要做啦....唉....好啦...我要去八下靜宜講d咩先??
|
| 發表時間:2008-05-09 02:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|