| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 25 日 星期五 |
 | |
| MANDY BIRTHDAY |
TODAY 係索索生日~
好開心ka
因為可以幫你攪生日
我知我地冇咩可以俾到~
但我有用我個心去為你
所做的一切~希望你鍾意~
我今日都同你地講蛋糕你地食
但成日都冇整~有原因架~
first.成日整你地都食到唔想食~
second.就係我要慢慢試下邊種好味~
third.我怕你地唔敢食呀~ka
去到cafe影相~
係咁影哈哈~
係又影唔係又影ka
好happy~
哈哈哈哈~
出一出街先~一陣再打~
..............................................................................
我返黎啦~
打返之前d野先~
影左冇幾耐~
d野食就黎啦~
我好早就到之後好快咁食完~
諗住返屋企攞個蛋糕~
有瑩瑩陪我~
一落樓~
出面落狗屎~
我就同瑩用最快速度去我家~
我覺得自己造既蛋糕唔靚~
又怕唔好味~
點知一上去cafe就叫波波出黎~
幫手點(立捉)ka
之後我就唱住生日歌入去
佢話一早就估到~真冇驚喜~
唔緊要啦~
之後佢地話個蛋糕好食~
我好開心~
冇浪費我d心機~
kaka
一度食就一度睇電視~
成個cafe d人都係度笑~
不過唔記得左個名 叫咩~
咩阿笨與阿占~
哈哈好好笑~
之後就去左打機~
哈哈~愛上打太鼓~
太好玩啦~
|
| 刊登時間︰2006-08-28 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 102 | »
|