| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 20 日 星期四 |
 | |
| 好白痴 |
前日去左may屋企睇碟∼
好勁呀∼一日睇三隻~
不過好好笑~
我係最早到既一個~
因為我係屋企好悶呀~
之後自己一個去左先~
同may一度傾一度坐車~
幾驚搭錯車~
好快就到啦~
之後我唔識路~!
因為上次去係夜晚~
(我一夜晚就係路痴~>.<)
之後maymay落黎接我~
我真係春呀~哈哈
之後我地玩到好夜~
之後我地去左松記食糖水~^.^
幾好食呀~
之後我地就走啦~
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
前幾日我去行街時buy左個攪拌器
我d cake有希望啦~~哈哈~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我食飯啦~
8888888~~
|
| 刊登時間︰2006-04-20 12:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 102 | »
|