| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 24 日 星期五 |
 | |
| 去左金融管理局~ |
今日可以好遲先返學~
因為我地可以囉~^^
好早起身~
因為平時早起身~
所以今日都係咁早~
11點幾我就洗定頭~
之後係度睇電視~~好好笑呀
睇睇下~~點知差d過時~
哈哈~好采金水打俾我~
叫我返學~^呵呵~
之後行返去果時落雨~
好采有帶傘子~
呵呵~聰明的我~
返學果時~見到甜甜個甜心~
佢叫我記得(啫)阿甜~
真係緊張甜甜呀~呵呵~
之後返到學~
見到張偉傑~
佢話係k102室集合~
佢想玩我冇咁易~
我一早就知係上面集合~
白痴仔~
之後我上到見到索索~
之後我同甜甜講話見到佢個甜心~
之後李潤根上黎~
係度點名~
哈哈~
好快我地就出發啦~
好快咁我地就到啦~
哈哈~
上到55樓~
我地去左廁所
見到馬x文佢入女廁~呵呵~
佢臭名遠近馳名囉~
之後有個男人帶我地行~
同講左好多野~
哈哈~
之後好快就到3:30
放學囉~
我地成班女仔一齊去坐mtr
我~甜~索~龍蝦同嘉怡~一齊去深水埗~
去食野~好飽呀~help~
之後行左一陣~buy左把傘~^^
之後係深水埗行返出旺角~
之後去左始創~呵呵~
之後好開心咁返屋企~
聽日放相啦~影左好多相~
|
| 刊登時間︰2006-03-24 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 102 | »
|