| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 19 日 星期日 |
 | |
| 真係懶呀~ |
*[18/3]*
呵呵~一早起身~就去洗面~
睇左一陣就出左街~wakaka
你估下我去邊~wakaka~
就係去左銅鑼灣唱k~
先maymay打俾話一齊去~
之後係旺角等~
再去等咪索索~
一齊去cb~~
之後聽到甜甜個電話~
佢話如果11點我地就去開room先~
唱左一陣
佢地就黎啦~
之後好快就唱完~
就去左行街~
~去左許留山食野~
冇咩味~好悶呀
之後去左時代廣場~
影左d貼紙相~
係各大相店君有代售
呵呵~
講笑~
之後隻腳超痛~
甜甜叫我攞熱水浸腳~
佢真係關心我~我錫哂你~
不過一返到屋企就唔痛~呵x2
[19/3]
今日本來想去電頭~
但我唔敢~
因為我怕唔好睇!
會俾人笑~呀~~
我聽日放學去電~(可能)
俾阿索叫我去做功課~
睇下我幾聽索索話~
呵x2
|
| 刊登時間︰2006-03-19 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 102 | »
|