WAKEKE~琴日因為累所以今日打返∼琴日4點幾家5點幾打俾maymay∼原來佢去左甜甜屋企~└又唔叫咪我去~┘死野~KEKE不過算啦~下次去過~NA甜甜你睇到我個日記~記得入定貨~等我黎呀~~知唔知呀~之後我就係屋企睇左兩個鐘頭TV之後MAYMAY就打個電話黎~話差不多8點到~見到煮好哂飯咪去左食飯先~食左冇幾耐MAY就打電話黎~話佢就快到~我就好呆咁話下咁快~你唔係話8點到咩~可能我聽錯啦~~之後佢地就上左去我屋企~見佢地見到~就去換3先~之後佢地見到我表妹就話好得意~因為佢真係好得意~我好鍾意佢~但我有一樣唔鍾意就係~~~~~~~~~~佢喊~我會覺得好煩~ WAKEKE佢笑個樣好CUTE架~如果你見到佢一定對佢一見鍾情~^.^V之後同左佢地去行街~BUY左一件33~就去左唐尾影相~好好笑~下次俾你地睇呀~10點幾定唔知11點幾~我地就各自回家~好開心呀~