今日11點幾起身~之後發覺自己間room好亂~就食完lunch就收拾間room~發覺原來我間room都幾多野架喎~冇幾耐索索就打電電黎~我話落緊雨重出 ~之後佢話係~好少聽見索索落雨重出街~我落唔落雨都冇所謂~最緊要有人陪我出~wakeke~之後話3點半出黎行街街~佢話maymay都係度~之後到左3點半索索話上黎我屋企先我話好~佢話may要同玉去太子攞野~我話哦!~我地就係廳度睇(假如愛有天意)一邊睇就一邊等~我好鐘意←lee套戲~因為好好睇~要由頭睇到落尾先知佢講咩~因為索索由中間開始睇所以有小小唔明~^^睇到4點索索就打開電電睇下有冇人打俾佢~原來maymay有打過電電黎~不過我地聽唔到~打返俾佢~佢又唔聽~之後我就同索索去行街~先去勝利道後去行街街 ~buy左好多野~~不過樣樣都唔係我架~~係我表姐架~ >.<真慘~不過我下一次就到我buy架啦~之後食完飯就同老豆睇電視~睇到11點幾我就洗白白~吹頭~吹完頭我就馬上打俾貞貞~*拿唔好話我日記冇寫過你啦~*^3^傾左好多野~~傾左成個鐘~好好笑~之後佢媽媽叫佢訓~因為佢聽日重要返學~好啦就咁放過你啦~之後就覺有小小肚餓就煮左d野同亞媽二哥食~都幾難食~~wakeke~之後同媽媽係我大哥間room睇相~d相好好笑~keke~遲d俾你地睇啦~~byebye