今日我攪到隹隹遲到~~好對唔住呀~我冇心架~>.<之後佢返學果時~我打俾佢~同佢傾到佢返到學校果時先cut線~sorry呀~之後1點幾起身之後索索1點幾打俾我~叫我出去~我就話要去銀行~2點去銀行要成3點先可以攪好~好睬出左檔口攞左本書睇...........一邊睇一邊等~真係煩呀~之後就打電話問佢地係邊~我就去搵佢地行左一陣街~攪到我好想buy33~不過我一陣再同2哥出過~個衰人陪緊女~又女冇妹啦~~唉~早知唔幫佢交錢啦~好嬲呀~