我同我哥哥出街街本來佢唔想出架~好睬佢女朋友叫佢同我出~~thx呀~你地睇下女朋友既魔力有幾大啦~~wakaka~之後我同佢著3都成個鐘啦~出街我果時~亞de話會落雨叫我地帶傘子(打得好文雅~傘子)出到門日我先記得我唔記得帶手提~真冇記性呀~返返屋企攞~我亞哥話我煩~扁嘴呀~去左buy庫~200幾蚊一條~我同我亞哥一人一條~佢俾錢wakaka~又去buy33~佢buy左2件~我又buy2件~我唔記得佢buy左幾多~我就記得buy左160蚊~自己俾~成日用佢d錢~好爽呀~成日用佢d錢~一陣佢冇錢陪女朋友呀~返到屋企~我大哥開門~見我二哥攞住咁多野~就打開d袋~我同我二哥一齊話冇佢份~佢就話我地cheap~wakaka~
之後佢試我二哥條庫~又著得落~haha~重諗住著出檔口~我二哥就話一陣出街冇庫著~之後大哥就除左條庫~我重同我亞哥影左d相tim~之後叫佢影~佢打死都唔影~~e加又叫我影~不過好得意呀~wakaka