| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 25 日 星期一 |
 | |
| MAYMAY生日記~ |
today is may may's brithday今日我好遲先起身~因為琴晚同左一個師兄傾電話~wakaka好好笑~傾到成4點幾都唔cut線^^5點先捨得cut線~佢明知聽日要返學都同我癲~haha~傻架~起身之後我就去左刷牙洗面~之後就坐左係廳度~之後我二哥問我~你唔係要去bbq架咩~~我又要去~不過我有可能遲d先去~之後我就打俾maymay問佢係邊~佢話係小巴返緊屋企~之後我就叫佢如果出到黎打俾我~之後一放下電話就有人按門鐘~話係整我間room~之後我就叫亞da去開門~我就去收拾d野~點知個個都唔得閒~得我一個係得閒~咪要睇住果d人~真煩呀~之後我就打俾maymay話我唔同得佢地一齊buy野~真係好對唔住你呀~sorry呀~>.<之後我見我二哥得閒就叫佢睇住果d人~我就用最快既時間換33換完就打電電俾maymay問佢地係邊~佢地話向7仔進發~我就叫maymay係7仔等我~我落到去佢地都未到我就打俾maymay佢係邊~佢話佢地buy緊麵包好快過黎~我一cut電話timtim就打俾我叫我帶兩條紙巾~我話我e加係街~我話等我打電話睇下屋企有冇~之後我打電話俾我老豆叫佢叫亞da攞落黎俾我~之後佢(老豆)話我煩~之後我就叫佢快d攞落黎先啦~我老豆打電話黎話冇~之後我就打電俾may叫佢buy~我去到7仔就見到佢地係度~我就話要buy紙巾~之後就去坐mtr~之後就係mtr等hoyi~好肚餓呀~之後佢到啦~我地就出發啦~好開心~坐車好暈呀~暈到我呀~傻下傻下咁~5點幾到左石澳~好開心呀~wakaka~果度好多人呀~冇爐呀~點燒呀!之後有個亞姨話有爐~100蚊~屎旦啦~之後我就去換3~好好笑~之後一邊燒一邊講笑~hoyi同may好好笑呀~講d野好好笑~之後timtim係7點幾先到~遲左成個鐘~食未之後就去沙灘睇星星~好靚呀~又玩水~之後換33走啦~之後發覺timtim成身濕哂~癲架~wakaka~之後返到又同佳佳傾計~因為佢琴晚同我傾電電所以訓左2個鐘~之後佢話2點訓~傾到2點~佢又話傾到3點先~3點半佢又話傾到4點先~到左4點就真係訓囉~佢教識我好多野~thank ~^^
|
| 刊登時間︰2005-07-26 12:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 102 | »
|