| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 9 日 星期六 |
 | |
| yes show |
今日就係我校一年一度既yes show啦~係潮中攪~去既時候落雨~不過唔係好大~我就帶左把BB傘~今年既yes show好悶呀~上年果個好好多~用童話黎做主題~學生會d人個個做哂BB好得意wakeke~好掛住上年d學生會~不過今次都唔係樣樣都咁悶~有一度地方我係覺得好好笑架~就係~馬sir果度~馬sir做大佬~(真係好鬼死似一個大佬)wakeke~笑到我就係識得抱住個肚係咁笑諗起都想笑呀~keke~重有俞誠~青蛙等等...........跳舞~幾好架~加油呀~^^不過之後d野就一半半啦~之後就好快到醒獅~好勁呀~個獅頭做得好生鬼~好得意~k~i~k~i~好快就放學啦~放左學就同mingming~索索~去食m記~攞左好多野~k~i~k~i~食完就返屋企~一返到去就只係見到二哥對鞋~唔見個人~我就馬上去洗白白~之後就吹頭訓覺~訓到10幾先起身~同老豆睇電視~之後就去食飯~食完就入我亞哥間room打機~同打日記~enjoy一下e加既假期~
|
| 刊登時間︰2005-07-09 11:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 102 | »
|