cikoA9 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
e排分店橫風橫雨,,就算唔係坐check in都一個唔小心掃到台風尾/___\"
何況我every day都坐係check in,,真係想喊...唉...
我都唔想日日番工都black面"好想好似以前咁跳曬制咁番工,,
好想ada姐學野快d上手..這個新人真的....
友達