原來我果班有大部分人...... 起行山呢方面都唔係幾𠶧.. 不過當然唔包括我la.... 我錦講係因為.... 我地今日果級數既A、B、D、E班去城門水塘行..... D山路雖然係有D D咁多既難行...... 不過佢地都.......
我就唔同呢~ 我係第一個到左終點既女仔 前面只係得幾個我唔識既男仔 你話我係咪好叻呢?
雖然我無休息過~ 不過我一D都唔疲倦... 重想再行多次tim!