我今日有開心也有唔開心~ 開心既係... 見到個姣婆整親 and 見到迦密女排丙組 對 馬可賓女排 迦密win 左
唔開心既係... 今日被陳子曦打 打到我鬼死咁痛~ 搞到我喊足成堂數學堂... 但係又要無人知我喊果下先好野! e+我手臂腫左.... 腫到成隻"老鼠仔"錦~ 如果你唔信... 可以叫我叫日返學被你睇下嫁!!
So﹏ 你地要安慰下我