仲記得上年聖誕真系好悲!!
一個人系屋企過聖誕!!
某屋企人
由於剛剛轉學過來
同班同學仔又5熟
又5知澳門邊度有好野玩哦!
最衰就系由小玩到大ge死黨
距同距屋企人翻大陸
離我甘鬼遠
5想一個人過聖誕
就翻去大陸穩以前d同學仔聚舊(不過距地好忙啊,仲要翻學)
我又5想煩住距地,留左2個鐘就走左啦!!
忽然林起d咩**功課沒做
翻到澳門圖書館睇下書穩下資料
沒試過系澳門同朋友仔過聖誕咧,澳門聖誕好似幾好玩!!
5g今年系米都要甘過!!
2+身邊多左班friends
不過距地都成雙成對!!
我又5好意思 做電燈膽啦!!
想約ge人又5得閒喔
悲緊......
如果佳人某約,邊個聖誕陪我過?!!
|