其實我想穩朋友仔每兩日就陪我一起打下波~捉下棋~睇下書~或者一起做下其他野都好
可惜個個都忙緊拍拖,忙緊做野~
唉~真正可以相處的時間原來只有我地曾經一起走過ge校園~
翻來我身邊啦!朋友仔~
我正呼喚中......