由過左凌晨開始就陸續收到同學仔,朋友仔ge祝福啦!!
好開心啊!!
連完全5熟ge隔離班d人都祝我生日快樂
個種感覺真系好奇妙啊
聽到ge時候好驚訝啊!!
不過真系感謝你地帶比我ge祝福
我好開心啊
原來簡單Ge一句祝福就已經可以令我甘滿足啦!
這種感覺很棒
燕姐話我生日都5見我笑
其實5系我5笑,系2+學習壓力幾大
我內心好開心但系壓力又迅速將我ge笑容收翻來
所以面上目無表情
但是我知道自己系開心ge就得啦!
我今日成日都活在祝福中
在屋企度聽祝我生日快樂
屋企人5系全部得閒,得我地幾個兄弟姊妹系度自hight啦!
爸爸應承過我會陪我過生日架!年年距都5記得
難得今年距記得,不過到2+都沒翻來陪我哦
又系甘,應成人地之後又系另一回事
今年生日真系好特別,
仲要一邊趕功課溫習一邊過生日
聽日同朋友仔出去補過生日啦!!
希望某人放我飛機啦!!
|