講番26號...
小學open day
好多野玩
見倒蘇慧琳=,=
<程序表
佢地跳得太快....影唔倒=3="
你估下佢地扮緊乜-.-!?丁同婷都話係蜜蜂...不過唔係~
 <<有個義賣攤位...d野超平=.="
<<係咪好平呢..$5咋xDD"
跟住有個f.5+我同d fd唔識佢既哥哥同我地玩,,,超好笑"
不過.....我又比人話cool la +3+ 唉-.-
----------------------------------------------------------------------------------------
27號....*
去左黃大仙個廟會
仲以為好大好大,,,,同個地鐵站差唔多大~_~
不過都幾多野玩
仲拎左6道符...*-*
-----------------------------------------------------------------------------------
28號....
同婷婷,黃淇,皇上,勞樑一齊去大食代趕功課(其實係抄先岩-.-)
做做下個陳俊霖冇lala搭枱
做左一陣...牙丁先黎
戈度超凍lo...."
開到個冷氣禁大=.=
太凍就去左富東做lu
----------------------------------------------------------------------------------
today...
用新書包...嘻"
黃慧淇...你話我咩lee個袋咩話!?*^*
歷文堂,,,我好想唔訓架
但係miss真係講到好悶
你越講我越眼訓-,-
最後都訓左陣....不過訓得耐唔過牙靜同婷婷...哈
咁我都算乖la xDD"
放學就去幫miss謝 整號碼布,,,,
點知丁同x曉瑩玩介手<<好Q變態>>
曉瑩介左一野就流血...*冇眼睇*
太無聊....就同顯兒,,海鮮,,丁,,嚴麗 玩xxAx包剪揼
哈哈...得呀丁贏我=w="
幫miss幫到7點....全校熄晒燈
爆黑
不過都有3個中既服務時數^^*
映灣園....-.-
行番去戈陣....死人丁係咁講介手介手
搞到我腳軟
番到屋企隻腳痹埋=3=
|