好....講番沉日先,,,miss要我同丁簡乒乓波/羽毛球 二簡一....不過佢一定要我同丁參加排球lo" 但我同丁又爆想退出喇,,,,跟住佢話唔得喎,,,,佢都痴痴地既|||||我有我既自由lo唔該``總之唔玩排球 淨係打乒乓波+羽毛球呀*^*
-----------------------------------------------------------------------------------------------
今日6:15起左身,,,6:45就出門口
落去同丁食早餐~
跟住就同莫斯&黎瑋&丁&顯去搭巴士去沙田打個邀請賽....
去到比人老點左,,,行錯左地方*
早左好多去到左=.=
就係度等等等等等...
結果贏定輸?!?!
我唔會講-v-
打完波....番去,,,行番原路戈陣
見倒一隻靚野*****(10粒星)*****
請細心欣賞
靚唔靚呢.....影到好似好鬼細咁--其實好大隻~.~
睇完靚野就唸住去行商場,,,點知.....我&顯&丁三個由大圍站再前dddd→行到去車公廟個站====行左成半個幾中lo,,,,點解!?!?
um.......唔講=v=
|