聖誕真寒冷><! 吾係禁中意凍嘎天氣;有時真係凍到吾想出街-,-; 今年嘎平安夜;聖誕都有老公b陪我;真係好滿足;好開心:) 平安夜同老公出左成日街;行都行到攰死了;送左樣野俾老公; 雖然吾係啲好貴嘎野;但係都係親手做架;p0;;;;; 老公b話好中意;好cute;$開心死了(: 平安夜11點幾去左尖咀等丫兒;耐到死-.-; 倒數聖誕嘎來臨;但係都吾明點解冇咩好好嘎氣氛; 不過不要緊啦;同老公b同丫兒1齊已經好開心喇; 夜晚同老公b去左睇小人國;好搞笑;睇完就翻屋企;3點幾先翻到;翻到去攰死我了; 25號夜晚同丫兒同老公b去左食韓燒;呢次去左漢陽苑;冇禁多野食; 食完野去左朗豪芳;行下行下;影左好多相;全部都係hello-kitty:) 行左好耐丫;好攰;10點幾11點翻屋企喇; 今日同老公去左影貼紙相呢;第1次:) 影得不錯;60蚊果然係吾同啲xd 跟住係新世紀影左好多相;;;;; 行到9點幾又翻屋企喇;吾想太夜翻屋企;費事第日又係1點幾先起身; 麻鬼煩xd同老公過得好開心;雖然都有嘈過交;但係影響吾到我地架><! 我地1樣都係禁;禁中意大家;冇變過:) 166days;-*happy forever;i don't given up with him:)