| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 14 日 星期一  |
| 2008-07-14 |
分類: 未分類 |
今日好開心,
同cp, 大口,慈,森,wing,琳去咗打波!
開頭超曬,又多蚊,
so我地play咗一陣就去咗m記食嘢,
我地問個sales get咗成6杯水!=.=
好變態!
行咗陣之後,
見到李佳斌ar媽間鋪,
佢同佢ar媽好似!
佢ar媽know琳,
so同琳係度talking
我地企晒係佢間鋪門口!
好樣衰!
之後我地再番去打波,
跟住就各自回家!
回家途中見到個小學同學!
|
|
|
chui. 於 2008-07-15 11:19 PM 發表:
有d野好難講. 可能下次針到我腳都無-.-
|
|
|
cindy 於 2008-07-15 08:44 AM 發表:
做咩要加xd? 好好笑咩?=.=! 唔好再講啦! 搵日再打過呀!
|
|
|
chui. 於 2008-07-15 08:41 AM 發表:
昌仔你既魅力沒法擋XD`!!
|
|