我地終於唔係第2,而係第一啦!
26/7,dance比賽!
神咁早7點就要番到學校!唔知醒,遲咗2個字!
練咗2次之後,開始換三,化妝,set頭!
化eyeshadow果陣,無啦啦走咗去做白老鼠,隻眼比人化咗3 次!
去到一個勁似高級住宅區ge教育學院比賽!
我地去到之後唔係係到練動作,而係去睇中,老年組比賽!
睇d叔叔,嬸嬸跳中國舞,感覺好特別!
最矚目就係有個身形比較肥胖ge嬸嬸跳咗2 隻獨舞!真係勇氣可嘉!
之後睇d幼兒組比賽,佢地好可愛呀!
其中一隊同我地一樣跳水袖ge坐係我地前面!
佢地係全場最吵ge一班人!係咁係到講嘢,仲開放到問我地lor電話!真係世風日下!
之後番到學校,,sa rm竟然冇開,搞到要係p.e rm換三!
then,,同彤彤,,cp,,ar孫食嘢!
之後同瓜去buy水泡!
再同cp去西9行!我地想搵地方坐但搵咗好耐都搵唔到,
最後終於搵到我地ge落腳地------->實惠..係入面d sofa坐咗個幾鍾!
then back to home!
想搭west mtr but唔知點行,,so問咗個叔叔!
佢very好人!我跌$,佢竟然叫我唔好move,,then help我執番!
|