今日練完舞,
去咗泳池睇cp,明哥,shan shan,swim,
如果唔係佢地話陪我打波,我都唔去!
坐係度無聊!
佢地仲要死都唔肯走!
之後去咗打波,
打電話俾李佳斌問佢打唔打,
佢ar 媽(maybe maid,我唔知,becaz唔係我聽)話佢番咗學校打波!
有冇搞錯!
又問我打唔打波,自己又走咗番學校打!
唔通佢地又練波?
點解佢地成日都有得練波?