cindy2d
暱稱: *~cindy~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-20
2008-08-13
2008-07-30
2008-07-27
2008-07-25
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bryant XANGA
CPY XANGA
king sir
SHAN SHAN姐 xanga
狗 xanga
崔偑怡 xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 59
今日人氣: 20
累積人氣: 1171
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


2008-07-05 分類: 未分類

一時的失敗,不一定是永恆.

總有一天...

藍社不會再是弱者!

我從來都冇想過要拿prize...

但唯獨是我們沒有prize的時候,

這種感受有誰會明白?

 






訪客留言 (返回 cindy2d 的日誌)


cindy 於 2008-07-12 04:29 PM 發表:
cp你終於黎啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cp 於 2008-07-11 06:52 PM 發表:
原本qooza同xanga差唔多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindy 於 2008-07-11 06:45 PM 發表:
我地冇針對你同咖yu!
really!
可能係我地成日一堆,
冇理到你地啦!
but我地really冇針對你同咖yu!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindy 於 2008-07-11 06:42 PM 發表:
其實我冇話你地唔好!
cp佢地都唔係話你地唔好,
只係佢地聽到你地社某一個人,
win咗,就係到x評其他社果d人!
佢地係因為咁先覺得嬲!
唔係因為隻舞!
依家dance都完咗啦!
呢件事都應該完!
last year b.h都俾其他社排斥,
但完咗之後都冇事啦!
我唔想同你不和!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MoN 於 2008-07-06 10:54 AM 發表:
我冇話你地5好丫..
點懈你地要咁樣睇我地??
我地攞獎系因為實力..
如果你5認同可以問個d評判..
你地always針對住我同咖yu..
我知咖..
咖yu已經走左啦..
咁系米我都要走??
你地系中國舞針對我我都忍..
但系你地話我地綠社的實力同copycat就5忍!!!
5使指2我會返中國舞again!!
我寧願走都好過比你地鄙視..
重申:我地攞獎之後都覺得應該系你地攞..
我地真系覺得你地好好好咖..\3/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]