前日既9號,好開心可以去到長洲玩,我同班朋友一齊去張保仔洞裡面,真係有驚冒險呀!!!不過,到最後我地所有人都成功爬倒出去!!!最初,我地入去果陣,最頭啲人入到去話好黑,都幾搞笑嫁。之後,輪到我入去裡面真真真係好細洞,但係見唔倒啲蝙蝠,差唔多到出口就開始越嚟越紥,幾驚以為自已出唔倒去!最後都出倒。去完張保仔洞,之後就去左食特大魚蛋都幾好味!最後我地去完長洲又要走啦!!!真係好唔捨得呀! 張保仔洞出口 特大魚蛋