今日悶死啦>33<
電腦都冇野好挽既-33-
又冇人同我去街街~~(K)`
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
傾MSN個陣同臭草發癲-0-
笑左囉好冇-,-
後咪睇左keroro軍曹=.=(冇野做-3-)
隻綠色既野好細粒好得意好搞笑xd
根住真係冇野做^33^
就做弓課 好乖~xp
不過其實... 我唔知有乜弓課-.-
所以全日剰係做左..兩題數學^_________^
仲要有壹題係呀哥教既*3*
已經好叻咖啦知冇>33<
冇野打lu~~~
CM plz^33333^
|