好悶丫>< 天日仲要番去補課囉頂!! 攰死我啦:`( 今日就係咁同人msn.. 冇野好做啦!! 又冇人同我sms-3- 仲冇得出街.. 話要溫書喎~~ 溫咪溫囉反正冇野做>,< 笑左.. 我竟然咁乖!! 後咪同膠傾電話笑到發曬癲咁 比老母聽到 入黎鬧尻我>3< 唔比我挽電腦>< 采佢都傻!! 打埋qz添都仲得 冇野打lu~ 留cm先走呀!! ☆糖糖愛包包★^__^