依加經常On QQ
因為我喜歡同我表舅傾計呀
不知不覺,佢都已經大學啦
時間好不可思議 (!!)
哈哈,我好鐘意「文表舅」
他的笑容是我最大的動力 (!)
成績表出左啦....唔錯
成早知啦,都唔奇怪
點解economical唔開兩班架
咁多人要讀,唉
在這裡講明,我讀岩economical......(閱讀全文)