好Q憎d間死人學校呀!!!
今日出左去旺角到
我要去染髮,,,黑色
因為前日屎詠比何裕新捉,,,頭髮啡
跟住個死溫雞又捉埋我出去,,,頭髮啡
跟住屎詠就系果晚染番
我冇時間所以就冇染番,,,
排隊果時果個女人都冇捉我la
佢條賤精冇lala死過黎話:你仲冇改善喎,出去
我出去之前講左一句:好煩呀你!
就出左去la,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
到我比果個女人cheak果時
蔡sir又走左過黎
同果女人講:電髮果d要佢地整番
果時佢都唔系講緊我架嘛
就系因為個果蔡sir死左過黎
我又加左一樣野要做la
染髮+電髮+改裙
d呀sir仲煩過d呀婆呀!!!!!!!!!!!!!!
咁咪去左去開果間"派"囉
系潮特對面架^^都幾好架
系果到染左黑藍色
番到home果時洗頭
勁甩色呀,第二次洗果時仲勁
不過都好,,,,因為我唔鐘意個咁黑me蚊...
8點幾番到屋企
我呀媽勁系到嘈,,,,,
|