| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
| 考完試....鬆晒 |
今日系考中史.....好易
不過都唔知自己have幾多分
不過唔緊要la.....都系注定左
有d好不愉快既事
唔講''''''''免得整衰自己個日記
仲有呀......................
梁安婷果d話想同番我地玩
玩就唔好講,得閒講幾句野就得
我都不知幾咁憎佢d family呀
屈鳩我.........點計呀
不過佢地都系到反緊"cheap到連拖鞋都擦既死拿形佬既柒頭某"
very happy囉
under die la....連佢最囍歡既梁安婷都唔同佢玩^^
佢依家用果個bag核突兼拿形
做拿形都唔洗做到咁出面嘛.......嘔"
今日就出左青衣城睇"森冤"都唔系好恐怖
不過本來我地系睇"校墓處"嫁
不過都有得睇...................................................88
|
| 刊登時間︰2007-03-31 08:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
N73............  |
今日係我地一德班vs一愛班o既籃球比賽
我地班lose左....唔打緊啦
我同呀寶勁系到話雞軒^^
有次佢失波,比我地her佢...活該
跟住有一次一愛班某個人入左一球[好似系雞軒]
我激得濟舉中指^^凸
放學之後...
我出左班門之後
"美肥"同我講:你唔攞綜合番去?
我講大話:我果本野唔系到呀,我都冇交...
跟住就見到我家姐,同佢一齊去街la
出到旺角...我地就去先達先去睇"毛巴風"
點知都系去左衛訊
because我家姐話果到跟多d野
我本來諗住買2GB卡
但系果條婆話好易"輕"
so冇買到........買左1GB
跟住7點...差不多8點就番到屋企
近排系學校到借左三國演義see,好睇
有機會睇埋紅樓夢睇 |
| 刊登時間︰2007-03-16 12:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 49 | »
|