一早番學
又遲左山出門口
去到kg5又見死屍
繼死老鼠後;今次死青蛙=3=
糯米磁都放唔到落雪櫃==
geo;牙sir無番
點知黃sir又上黎=3=
派maths
雖然唔差-3-
我d分全部係mc=3=我討厭mc!!!
maths
小息
落去擺野;)
順便偷食;p
不錯拉-3-別怪我的手勢不佳;p
中文*2
其實合格-3-已經好好=3=
雖然真係有d低-3-
miss都話我係咪無之前咁努力=3=
其實我比之前更努力;(
小息
hea
eng*2
派卷-3-
比想象中好
但其實好差
訓著了;(我很累;(
lunch;)
食甜品;p)meiling話好苦;哈哈
白痴們
笑得開懷;)
我很愛聽到大午的笑聲;p
雖然比白眼;但跟你們在一起;
那怕被鄙視?;)
有夠肉麻;死未!?
bafs*2
第2;)

miss送的2張書券;)
miss又計漏我一分-3-
miss好中意計漏分=3=
今堂bafs好焗.....班房無空氣=3=
大喊包
你怕哭泣嗎 都至少經歷一次 在你初出生 給母親抱那陣時
未有羞恥心 只得需要 肚餓都不算少
沒名牌衫 沒名牌錶 然而我不會寂寥
到今天 你可逛街 想每天逛街 這需索我願意理解
如果佔有等於開心 你卻這麼不愉快 想擁有 沒缺少
不開心 怕會被笑 你結果 陪出了笑臉 還要強裝自然
很想喊 像幼小 一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 成長了也要 來發洩出眼淚 喊又笑
你怕哭泣嗎 都至少經歷一次 在你初失戀 中四的某日二時
未夠膽飲酒 只好苦笑 眼淚不想發表
為誰難堪 為誰勞傷 從前我不會治療
你清楚 你都算乖 她卻不愛乖 這好處有別個理解
尋到愛侶應該開心 你卻這麼不愉快 想擁有 沒缺少
不開心 怕會被笑 你結果 陪出了笑臉 還要強裝自然
很想喊 像幼小 一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 成長了更要 來發洩出眼淚 喊又笑
想擁有 沒缺少 不開心 怕會被笑
你結果 我結果 陪出了笑臉 還要強裝自然
很想喊 像幼小 一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 如果煩惱了 回到家總有人
對你重要
小朋友一唔開心就喊
大左;我唔開心就食野;)
咁再大d呢?
