cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
leo弟;)
螢火蟲;P (tszying219)
peggy** (Blueyuen)
親"梅"勿友
★`Chui (ChuiYan1121)
'鄒'而復始
Lokling:) (lokling_love)
高飛的'燕'
"ling"蜜blog
周YAN
詩婷;)
飛揚、蒲公英 (Shirley1A10)
YiNg
; yellow ;
L (ImSiuIanBabe)
周衍衍
"晶"瑩剔透
蟻家1族
* 全世界最【成 熟】的人*
Rikku (pkokychan)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 4 月 19 日  星期二   晴天
 
 


2011-04-19
 
 
分類: 整日一覧
 
 

早上一起身

發現自己是pa住睡著的-3-

 

番學-3-

今日又好早wor=3=

 

早讀

睇本書睇到好心寒-_-

 

eng*2

好眼訓=w=

分組上堂;p哈哈

時間過得幾快;)

 

小息

睇書

 

bafs*1

教新書-3-

geo

空堂

睇書

 

中文*2

勁hea既2堂-3-

 

lunch

又笑唔停;)

 

maths*2

教新書

牙sir今日好high!!!!

 

回家

執番d夏季衫-3-

我發現我睡衣好多=3=

出街衫反而仲少過睡衣-3-

 

發生左d野-3-

勁唔開心

我好討厭人地屈我!!!!!!

眼淚很想落下;只是強忍

 

很苦惱

星期4著咩衫好-3-

 
 
TIME:2011-04-19 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 4 月 18 日  星期一   陰天
 
 


2011-04-18
 
 
分類: 整日一覧
 
 

一早番學

又遲左山出門口

去到kg5又見死屍

繼死老鼠後;今次死青蛙=3=

糯米磁都放唔到落雪櫃==

 

geo;牙sir無番

點知黃sir又上黎=3=

派maths

雖然唔差-3-

我d分全部係mc=3=我討厭mc!!!

maths

 

小息

落去擺野;)

順便偷食;p

不錯拉-3-別怪我的手勢不佳;p

 

中文*2

其實合格-3-已經好好=3=

雖然真係有d低-3-

miss都話我係咪無之前咁努力=3=

其實我比之前更努力;(

 

小息

hea

 

eng*2

派卷-3-

比想象中好

但其實好差

訓著了;(我很累;(

 

lunch;)

食甜品;p)meiling話好苦;哈哈

白痴們

笑得開懷;)

我很愛聽到大午的笑聲;p

雖然比白眼;但跟你們在一起;

那怕被鄙視?;)

有夠肉麻;死未!?

 

bafs*2

第2;)

miss送的2張書券;)

miss又計漏我一分-3-

miss好中意計漏分=3=

 

今堂bafs好焗.....班房無空氣=3=

 

 

大喊包

你怕哭泣嗎 都至少經歷一次 在你初出生 給母親抱那陣時
未有羞恥心 只得需要 肚餓都不算少
沒名牌衫 沒名牌錶 然而我不會寂寥
到今天 你可逛街 想每天逛街 這需索我願意理解
如果佔有等於開心 你卻這麼不愉快 想擁有 沒缺少
不開心 怕會被笑 你結果 陪出了笑臉 還要強裝自然
很想喊 像幼小 一不高興 喊夠 忘記了


大喊包 成長了也要 來發洩出眼淚 喊又笑


你怕哭泣嗎 都至少經歷一次 在你初失戀 中四的某日二時
未夠膽飲酒 只好苦笑 眼淚不想發表
為誰難堪 為誰勞傷 從前我不會治療
你清楚 你都算乖 她卻不愛乖 這好處有別個理解
尋到愛侶應該開心 你卻這麼不愉快 想擁有 沒缺少
不開心 怕會被笑 你結果 陪出了笑臉 還要強裝自然
很想喊 像幼小 一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 成長了更要 來發洩出眼淚 喊又笑
想擁有 沒缺少 不開心 怕會被笑
你結果 我結果 陪出了笑臉 還要強裝自然 
很想喊 像幼小 一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 如果煩惱了 
回到家總有人 
對你重要

 

小朋友一唔開心就喊

大左;我唔開心就食野;)

咁再大d呢?

 
 
TIME:2011-04-18 05:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 4 月 17 日  星期日   暴雨
 
 


朱古力糯米磁 滿足
 
 
分類: 整日一覧
 
 

 

房已執;)

printer大掉位;p哈哈

 

準基生日;)

10點起身;)

沖涼洗頭

搽腳甲;p太閒了-3-

11點幾就食飯-3-

 

11點幾出門口補習;p

中文-3-其實=3=

好無奈

佢好自HIGH

 

跟住補完分開2路;p

珊姐陪我買野;p整野食

 

-3-有點雨

我倆看著同一片天空;說說笑笑

 

點知買完;去到朗豪坊hea完

 

佢同我落大雨-3-

回家;

又無帶摭;(

著住對高爭鞋跑去van仔站=)

去到沖上van仔-3-點知佢明明滿左又唔開走=3=

搞到我又要落番車

好彩後面有部-3-

唔洗點淋==

上左車無耐就勁大雨-3-

仲閃電

 

好彩姑姐今日係屋企;)

落黎接我;)

但其實屋企樓下大雨到

又大風-3-

我一落車就比d雨一野吹黎-3-

背瘠濕晒-3-

仲要行條斜路番去=3=

對鞋一濕水勁滑

想跑都跑唔到-3-

很是討厭!!!

呢件事教訓我日後出街帶摭-3-

回家即刻換完衫整野食;)

整左2次

第1次太軟了;(

第2次都好軟其實-3-


 

哈哈;)

有緣人;p

聽日等吃成品吧-3-

雖然唔係好好食;)

不要介意喔!!!!

 
 
TIME:2011-04-17 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]