cindyfung1
暱稱: C mInG
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (1328)
Feeling___ (71)
kIsS YoU '] (366)
大哭 ' ] (74)
相=] (2)
祝福 你的我 * (34)
詞=] (19)
整日一覧 (387)
未分類 (375)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
VI KI生
麥....
"ling"蜜blog
`BITCH;.$ (WwB_v3v)
'鄒'而復始
YING
貴族ㄚ瑩 (JoYcE_w0nG)
[鈴]蜜blog子
* 全世界最【成 熟】的人*
emily (emily_wly)
kyy;)
★青衣leung(: (leungl0ve)
Rikku (pkokychan)
周YAN
詩婷;)
細心"玲"聽
‘牙文﹏ (evan_lookme)
"晶"瑩剔透
★`Chui (ChuiYan1121)
太平 (peter71143)
網站連結
CHINLUI大笑傻女
CHOwYAn_______BlOg子
cing;)
CoOL MAn
Eman哥哥=]
irene *
JUN基
KareNa=]
KK SIR之blog
rainnie
rain群
XANGA螢2
立blog
立立
長毛"塋火蟲"
咩咩xa'
珊姐哇
祈祈
柯寶
準基群
親"mui"日記
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
2011 年 5 月 20 日  星期五   晴天
 
 


520;)
 
 
分類: 整日一覧
 
 

今日係520;)

 

遲左小小出門口

眼見無咩時間;行快小小拉

點知行到去五旬節都未打鐘-3-

早知行慢d=3=

 

敏兒又唔番;(

喊拉cming都-3-

成日唔番;搞到我勁悶

 

早會

完左仲要入hall--

 

派成績表

 

ls*2

miss yoyo都病日晒

小心身體牙各位!!!

 

中文*1

社評

緊張得要命!!!!!

抄野抄到勁倦

maths*1

很煩的數學問題!!!

 

小息

哎野食-3-點知大家食話唔送=3=

你唔送既做咩要比電話人?仲話有外賣!!

 

最後揀左另外一間-3-

 

eng*2

哈哈;)傾youtube篇作文

很悶既2堂;(

 

lunch

-3-

d面勁碎咯-3-

勁難夾wor

d鍋貼又勁厚wor

搞咩呢佢??

 

開會

 

geo*2

你地2個好過份>3<

笑拉笑拉;我都乾晒拉/_\

哼哼哼

 

回家;)

曬到嘔

拎住個紙皮箱

記得上年仲多-3-

今年醒小小;拎左d番去先

咁之後就唔會咁辛苦

 

係勁熱既天氣下;飲杯凍牛奶;)

係唔錯既選擇;)


琴日摺既心心;)

仲有3個收埋左;)

我瘋了

還有=3=

本身係easter訂既bligbling-3-

諗住easter要黎玩指甲既

點知今日先送到黎

真的;@

 

p.s

ip係207.46.204.243同65.52.110.15既究竟係邊個-3-

我好想知=3=

 
 
TIME:2011-05-20 05:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 19 日  星期四   晴天
 
 


519
 
 
分類: 整日一覧
 
 

519;)

 

琴日研究部電話研究左好耐-3-

以為佢唔識震==

 

eng*2

蠻輕鬆的2堂;)

講下數據就傾youtube

心不在;)摺心心;p

心血來潮

叫沈沈教我較難既心心摺法;)

之前果個唔夠美;)

 

好失敗呢第一個-3-

 

小息

一邊摺一邊當值;p

 

bafs*2

miss病到咩咁-3-

講pp

悶到嘔

狂摺心心;)

最後摺左5個;p

很靜很靜的2堂

 

RJ問起係咪聽日送人既;先諗起聽日係520-3-

哈哈-3-想得太多

 

小息

很忙的樣子=3=

 

中文*2

「偏見」

看著心心;)心情很好;)

 

lunch

今日買野食@@

琴晚太懶唔想煮;p

 

大笑的一個lunch

你地又搞到我笑到胃痛;)

 

maths*1

睇堂

牙sir特別HIGH!!!

音樂

話說係最後一堂

唱歌仔

「笑忘書」

要 背負個包袱
再 跳落大峽谷
煩惱 用個大網將你捕捉
還是你 抛不開拘束
你 昨夜發的夢
到 這夜已告終
沉下去 頭上散落雨點沒有彩虹
你 還在抱著記憶就似塊石頭很重

*得到同樣快樂 彼此亦有沮喪
童話書從成長中難免要學會失望
經過同樣上落 彼此墮進灰網
沉溺 煩擾 磨折 何苦 多講*


我 快樂到孤獨
我 缺乏到滿足

遊戲 就算愉快不會幸福
人大了 開心都想哭

我 每日要生活
我 每日要鬥苦
捱下去 連上帝亦也許沒法攙扶
我 前路有右與左面對抉擇難兼顧

擁有同樣寄望 彼此亦有苦況
棉花糖從成長中曾送你愉快天堂
經過同樣跌盪 可會學會釋放

童話 情書 遺書 尋找 答案
曾經... 曾經... 回憶當天三嵗波板糖

 

很down的一首歌呢

再一次發現人愈大面對既野愈多,更難體會所謂的快樂

 

落左堂突然好想食棉花糖-3-

 

回家;)開朱古力;p

 

做功課!!!

d社評-3-唉

 

今晚要溫書了;)溫咩好呢;)

從簡單的出發

 

明天是中五最後的一天冬令=)

好好享受吧;)


心心影得很醜==

聽日影過;)影令d先得;p哈哈

 

朱古力;很愛你們

讓我找到丁點兒正能量;)

 
 
TIME:2011-05-19 06:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
2011 年 5 月 17 日  星期二   陰天
 
 


2011-05-17
 
 
分類: 整日一覧
 
 

整天;天很灰-3-

 

又是毛毛雨的一天

 

很累喔-3-

今朝真係有衝動訓多陣;遲到算

 

極度不夠睡眠!!!

 

成朝起身到番到學校都好似條屍咁=,=

 

早讀-3-

努力睇篇文;叫自己別睡著

 

eng*2

默書;)

跟住就教下d數據咁;p

幾輕鬆既一堂

 

小息

跟珊姐傾計

我的確很不明白-3-

 

bafs*1

分group做essay;)

咁又一堂;)

geo*1

眼訓到想死

 

小息

轉住落樓下==

點知轉左幾個圈已經頭暈==

比珊姐笑我傻左-,-

 

中文*2

努力聽書

「怕」

 

lunch

食飯;)

食完飯要開會-3-

開完會傾計;)

 

maths*1

我邏輯真的很差-3-

上完第一堂早退去覆診;)

 

下星期仲要睇多次==

 

回家;

很累很累

 

今晚應該會好好訓

 

 
 
TIME:2011-05-17 07:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]